speedwous 16V Turbo 27 September 2004 #1 leek me us leuk..... set je scoot op de meest onmogelijke plaats neer !!!! +ralf+ laat ik us beginnen met de rox @ H.T.V.I: doe juh best! 8)
leek me us leuk..... set je scoot op de meest onmogelijke plaats neer !!!! +ralf+ laat ik us beginnen met de rox @ H.T.V.I: doe juh best! 8)
Cipher Well-Known Member 27 September 2004 #2 8P Kzal kijken ofk m zo midden in kantoor kan zetten.. baas is er vandaag niet :X
K kippienr1 Dus? 27 September 2004 #3 wreed topic, kijken of ik de scoot in de badkamer krijg of iets dergelijks
Aerox-Evo70 No Title 27 September 2004 #4 ook in de minst logische houding ? heb op de foon een foto van mijn scoot die in het gras ligt @ SMP.
ook in de minst logische houding ? heb op de foon een foto van mijn scoot die in het gras ligt @ SMP.
Jog`RR Deventer Vlam Crew 27 September 2004 #7 Whoei !! Das mijn scoot die ik op het trappetje geparkeerd had +ralf+. Hoe kom je aan die foto Speedwous :W
Whoei !! Das mijn scoot die ik op het trappetje geparkeerd had +ralf+. Hoe kom je aan die foto Speedwous :W
Siep Wokkel Banned 27 September 2004 #8 ik had hem bij mijn vriendin welleens gewoon in de huiskamer.. gewoon via de voordeur erin
Vissa PB Guru 27 September 2004 #9 Tering cool topic maar dan moeten er weel veel foto's gepost worde
Raymond FRED MOTOREN 27 September 2004 #10 niet echt raar maar..vond wel grappige foto dit zeg meer denk ik.... wat is die runner toch klein :X
Crazybond700 Koos oorlelloos 27 September 2004 #11 Wie heeft ze scooter wel eens in een boom gehangen?
Vissa PB Guru 27 September 2004 #12 crazybond700 said: Wie heeft ze scooter wel eens in een boom gehangen? Click to expand... Grappig bedoeld? :| zoja pics?
crazybond700 said: Wie heeft ze scooter wel eens in een boom gehangen? Click to expand... Grappig bedoeld? :| zoja pics?
Dennis ToetToet 27 September 2004 #14 Remco 4 Life said: Tering cool topic maar dan moeten er weel veel foto's gepost worde Click to expand... als er wat meer foto's geplaatst worden laat k hem open als er alleen maar slap geblaat word gaat hij dicht :*
Remco 4 Life said: Tering cool topic maar dan moeten er weel veel foto's gepost worde Click to expand... als er wat meer foto's geplaatst worden laat k hem open als er alleen maar slap geblaat word gaat hij dicht :*
Cipher Well-Known Member 27 September 2004 #16 Geef maar Ik wou m vandaag in een tram zetten.. maja die staakten :+ En ik mocht m van mn collega's niet in t keukentje van kantoor zetten :|
Geef maar Ik wou m vandaag in een tram zetten.. maja die staakten :+ En ik mocht m van mn collega's niet in t keukentje van kantoor zetten :|
S STP^Stealth .. 27 September 2004 #18 kijk al zet je hem op t dak ofzo maar vind dit niet echt speciaal.. :X
Stuntn00b voorheen Ghostrider 27 September 2004 #19 nou ik heb nu wel ruzie met me ma ze was aan het koken en eten is verbrand :O omdat ik em laat weghaalde ik gah em zo op een voetbal goaltje proberen te krijgen met 5 vrienden kijken wat dat word... (voor half8 ben ik terug)
nou ik heb nu wel ruzie met me ma ze was aan het koken en eten is verbrand :O omdat ik em laat weghaalde ik gah em zo op een voetbal goaltje proberen te krijgen met 5 vrienden kijken wat dat word... (voor half8 ben ik terug)