Cipher
Well-Known Member
Heb net voor het eerst de binnekant van mn carter gezien, en het ziet er allemaal nog netjes uit.
Maar toch wil ik mijn vario en koppeling er even af hebben, al is het alleen maar om een keer met eigen ogen te zien hoe het werkt.
Bij het losmaken van mn vario schoot opeens het veertje waarmee het tandwiel om te kicken tegen de starterskrans wordt gedrukt om mn oren, en ben ik een half uur bezig geweest om hem terug te vinden; met positief resultaat.
Nu wil ik graag weten of ik nog met nog meer wegschietende of moeilijk terug te zetten onderdelen te maken ga krijgen?
Ik kan me er wat bij voorstellen dat je drukveer ook losspringt wanneer je je koppelingshuis eraf haalt. Hoe sterk is dat ding eigenlijk, en krijg je hem er makkelijk weer op?
Iemand nog tips voor het leeghalen, schoonmaken, en/of opnieuw inelkaar zetten van je carter/vario/koppeling?
Maar toch wil ik mijn vario en koppeling er even af hebben, al is het alleen maar om een keer met eigen ogen te zien hoe het werkt.
Bij het losmaken van mn vario schoot opeens het veertje waarmee het tandwiel om te kicken tegen de starterskrans wordt gedrukt om mn oren, en ben ik een half uur bezig geweest om hem terug te vinden; met positief resultaat.
Nu wil ik graag weten of ik nog met nog meer wegschietende of moeilijk terug te zetten onderdelen te maken ga krijgen?
Ik kan me er wat bij voorstellen dat je drukveer ook losspringt wanneer je je koppelingshuis eraf haalt. Hoe sterk is dat ding eigenlijk, en krijg je hem er makkelijk weer op?
Iemand nog tips voor het leeghalen, schoonmaken, en/of opnieuw inelkaar zetten van je carter/vario/koppeling?