De Dikke Bierpensklasse sprint zip!

Wordt niks oscar! :D

groetjes

Krijg ff heel gauw het heen en weer:D

Als je me nou eens wat meer korting geeft, word het nog eens wat:*

Wat is dat nou voor negatief gezeik. Ga gewoon lekker naar je eigen scooter kijken en zie wat daar nog allemaal aan mankeert! Ik hoop echt dat je eens een keer gaat beseffen hoe arrogant je bent.

:*:*


Wordt een prachtig zipje.
Suc6 verder

Bedankt he:W
 
ja toch:W

@ de kees
M'n collega is er vant weekend mee bezig geweest dus ik zal morgen wel zien hoe de eruit ziet, ik zit momenteel nog in engeland:p
 
Vind alleen die voorkap jammer..
maar gaat zeker wel leuk rijden dus die kap maar dan niet zoveel uit vind ik..

ik kijk wel wanneer weer update is
succes
oi :D
 
[ir]http://img228.imageshack.us/img228/4307/img00178201004112233.jpg[/ir]

status momenteel:W

Nu nog even zin maken om het in elkaar te zetten, al wil het niet echt vaart maken met 2 debielen om je heen:*
 
dat ziet eruit als een berg... scooteronderdelen? :*
haha, als je het in elkaar zet is het vast een gruwelijk zipje :W
succes met die debielen verder :p
 
Alles wat om het blokje heen moet worden gebouwd is toch meestal 10 x meer werk als het blokje zelf :p.

Maar dat komt wel goed denk ik. Vind de zip nu al veel vetter dan je SR :D.
 
Zo ik zal ook eens verslag doen:)

Helaas is mijn telefoon kapot en heeft m'n pa de camera deze week mee naar italie dus ik heb helemaal geen foto's kunnen maken van m'n zip dus vandaar dat ik ook geen update's heb geplaatst;)

Woensdag begonnen met opbouwen, wou niet echt opschieten omdat we meer aan het lachen en het gieren waren maar ok:+

Vrijdag verder in elkaar gezet. Had toen ook meer spullen bij me die er nog op moesten etc. Uiteindelijk zaterdag alles helemaal in elkaar gezeten lopend gemaakt.
Zip ging pas 9 uur savonds de bank op dus we hebben helemaal geen onderdelen getest:+ Ding gewoon goed op rollen gezet en om 11 uur nog even klein stukje gereden, was ff wennen tov me Sr:D!

De sprint.

Ik ging zelf apart met Guido(donker parelmoer sonic die 4e werd in de 70B) mee omdat er maar 2 mensen in de combo passen, Vas en Thomas gingen dus samen en die namen mijn scooter mee:).

Uiteindelijk kwam vas om 10 uur ofzo pas aankakken met alles dus dat was lekker op tijd:+

Uiteindelijk afgekeurd omdat m'n voorrem bleef hangen:( Na een hoop gekloot en wat hulp van Meran(Bedankt nog:W!) het gefikst gekregen en pas rond 12 uur m'n 1e run.

7,70 met 0,36 reactie:L 7,34 zonder reactie dus:W!
Toen weer een run, 7,9 met 0,45 reactie8P.

Het probleem was vooral dat ie heel slecht oppakte. Hij liep gewoon heel erg te rijk. Dus even wat krappere sproeier erin gedaan. 7,68 met 0,21 reactie. Iets feller maar nog niet geweldig. Hij ging nog meer toeren draaien dus iets zwaarder in rollen en dat resulteerde weer in een 7,64, geen idee wat voor reactie.

Uiteindelijk door naar de finale met de 7e tijd:W

Moest tegen Derek. Ik had groen en kwam lekker weg, 7,6 weer maar reactie geen idee. Derek had 2x rood..

toen uiteindelijk 5e of 6e geworden. Guido was mooi 4e geworden en Tho 2e:W

Heb al 2 foto's gevonden, heeft iemand er nog meer van mij of m'n zip:W?

[IR]http://i42.tinypic.com/33e5s8x.jpg[/IR]

[IR]http://i42.tinypic.com/24yz1jn.jpg[/IR]

Edit:

Nog wat foto's gevonden:D

1247rfd.jpg


2ho8mxd.jpg


2ho8mxd.jpg


2ibndoi.jpg


2wqbqec.jpg
 
Last edited:
Nog een filmpje tegen Maikel BTB.

In het begin ging ik hem hard voorbij maar aan het einde zie je goed dat mijn vertanding veel te kort is..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UYVYyo1LHyw"]YouTube- Etten-leur Maikel vs Oscar[/ame]
 
Oscaaaaaar,

Leuk je effe te hebben gesproken :D
Volgende keer wel effe sprintje doen he :)

Wat is je planning nu verder?

Gr Wallie
 
Dat hadden we toch ook gedaan ofniet?:+

Haha:p Zip en ik zelf ook nog ff op dieet en dan verder knalle. Sowieso even alles goed testen:)

Waar had jij je spatbordje ookalweer vandaan?:p
 
Mogen idd wel wat kilotjes vanaf Oscy.

Leuk je even gesproken te hebben, alleen heb ik je zip niet echt kunnen bekijken, ik had overal nogal haast mee :p. Volgende keer ff chill wat lullen en ff om de scoots heen lopen ;).
 
Back
Top