De Dikke Bierpensklasse sprint zip!

Lang nie gek voor n eerste echte sprint dikke. Blokje scherp zetten, wat afvallen en dan komt t wel goed.

Dankje chef:* Heb nog wat foto's van je gevonden dus die stuur ik je wel ff

Mogen idd wel wat kilotjes vanaf Oscy.

Leuk je even gesproken te hebben, alleen heb ik je zip niet echt kunnen bekijken, ik had overal nogal haast mee :p. Volgende keer ff chill wat lullen en ff om de scoots heen lopen ;).

Zip weegt nu nog 53 kg, dus daar gaan sowieso al flink wat af en mezelf ook wel:p

Volgende keer idd ff doen ja, ik zat sochtends ook flink in de stress omdat ik pas om half 12 goedgekeurd was:+

Nou je hebt het maar weer even geflikt he:p Wat stond er nou precies op die voorkap?:+

ff denken hoor:p
weet het opeens niet meer joh:+:+

thnx voor de reacties iig:W
 
Sprintje hadden we niet gedaan :p Voor ons stond iemand alleen in de rij, en toen hij ging startte schoof jij bij hem aan zeg maar :D Volgende keer beter jongen ;)

Spatbordje heeft Jan toen gekocht van ene van Twins.

Tja wat stond op je voorkap : Zwenkt uit, pas op fabrieksgetuned etc :p
 
Ocarrrr :+.

Volgende x moeten wij ook eens wat langer lullen :p.

Nog SUPER bedankt voor de m6 moertjes :D.

Zipje zag er leuk uit! Alleen aan de afwerking kan nog wel wat gebeuren ;).
 
Sprintje hadden we niet gedaan :p Voor ons stond iemand alleen in de rij, en toen hij ging startte schoof jij bij hem aan zeg maar :D Volgende keer beter jongen ;)

Spatbordje heeft Jan toen gekocht van ene van Twins.

Tja wat stond op je voorkap : Zwenkt uit, pas op fabrieksgetuned etc :p

Ohh ok. Ga wel ff op zoek dan:*

Ja ik weet het nog wel hoor wat er op stond:p

Sprintje komt goed:W


Ocarrrr :+.

Volgende x moeten wij ook eens wat langer lullen :p.

Nog SUPER bedankt voor de m6 moertjes :D.

Zipje zag er leuk uit! Alleen aan de afwerking kan nog wel wat gebeuren ;).

Hahaa is goed jonge:p
Geen dank voor de moertjes, Ik heb ze ook maar gekregen:+

Afwerking, komt nog wel een keer. Voorlopig even andere dingen die voorgaan;)
 
Bedankt heren!:)

Ik ben al flink bezig om het gewicht te verminderen. Heb al flink wat dingen bedacht wat toch heel wat op zal gaan leveren:)

Met Vas al wat gecommuniceerd over het blok, overbrenging word iets veranderd en verder word het gewoon super scherp afgesteld, weinig verder testen met onderdelen omdat het nu al knetter hard loopt met 147 kg:W!
 
ook nog plannen kwa uiterlijk os? of blijft het een knalijzer op 2 verschillende kleuren wielen? :+:p een beetje kleur zou hem wel goed staan. 5/6 is een goed resultaat voor de 1ste keer met de zip, dat het verder in het seizoen dan ook maar beter wordt he :p

Cilinder al bijna op de post :p ik wil gvd afstellen :p baal als een stekker als ik uhm zo uit elkaar zie :mad::+
 
dat gaat wel goed komen dit seizoen oscar..
leuk zipje.. wel tof dat je hem in een vrij korte tijd in elkaar hebt gezet! en dan toch wel een goede prestatie hebt neer gezet..
al een beetje gebeund aan je voorkap of niet?

greetaz
 
Voorkap heb k nog niks aan gedaan nee.

Ik heb hem idd 2 dagen van te voren helemaal opgebouwd ja:+ Ruim op tijd toch:W

Velgen doe ik wel een keertje als ik daar zin in heb:D
 
velgen spuiten is gigantisch kut werk, heb zelf ook nog een achtervelg in de primer te liggen, ding sterft maar af, ga er niet nog meer tijd aan besteden :p
 
RUIM optijd idd..:W ach hij liep volgens mij best wel goed voor 2 dagen van te voren opbouwen of niet:p?
kan alleen maar beter.. maar ga je motorisch verder nog wat kleine dingen veranderen of vind je hem zo wel prima lopen en ga je aan het werk met het uiterlijk :cool:

Voorkap heb k nog niks aan gedaan nee.

Ik heb hem idd 2 dagen van te voren helemaal opgebouwd ja:+ Ruim op tijd toch:W

Velgen doe ik wel een keertje als ik daar zin in heb:D
 
velgen spuiten is gigantisch kut werk, heb zelf ook nog een achtervelg in de primer te liggen, ding sterft maar af, ga er niet nog meer tijd aan besteden :p

Dan ben jij gewoon een beunhaas blijkt maar weer:+:*

RUIM optijd idd..:W ach hij liep volgens mij best wel goed voor 2 dagen van te voren opbouwen of niet:p?
kan alleen maar beter.. maar ga je motorisch verder nog wat kleine dingen veranderen of vind je hem zo wel prima lopen en ga je aan het werk met het uiterlijk :cool:

Er hebben al veranderingen plaatsgevonden:p Uiterlijk word niet heel veel hoor;)
 
Ik heb geen idee, mischien maak ik ze wel roze ofzo:*

Het is niet me allerreerste sprint he:p Maar wel bedankt hoor:W
 
Ik heb geen idee, mischien maak ik ze wel roze ofzo:*

Het is niet me allerreerste sprint he:p Maar wel bedankt hoor:W
Oscar is al Semi-pro:W


Nee ging idd vrij goed,ding knalde wel lekker,maar kon idd wel beter.

Komt goed! succes dermee
 
Hee Bierpens ga je nog naar jubbega? Want miss ga ik me nog wel proberen in te schrijven, dus moet je maar even laten weten of dat je dan mee wil rijden.

houwdoee
 
Back
Top