De AlLuSz PrO ReEs Rs(met wat andere onderdelen):D

Ja oke, ja wielbasis staat in verhouding met de hoogte zo bedoelde ik t ;) maar als t achterwiel nog een stuk naar achter gaat is t goed.
 
alles is opgelost met jos dijkman
heb 20% korting gekregen wat ik echt helemaal top vind :#

zoals altijd weer goede service gehad dus als er iets mis is word het gelijk opgelost:winner:
 
hij leeft:D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=eVxyajQBqsU"]YouTube - rs50 metrakit pro race 70cc xsh[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UeHGtqUw5HA"]YouTube - rs50 metrakit pro race 70cc xsh[/ame]
 
heb er een nieuw speeltje bij:D


346536607.jpg

346536520.jpg

346536375.jpg


pro race senda:winner:
 
UPDATE 31 JANUARI 2009
eindelijk weer eens een update :p

gisteren heb ik wat spullen gehaald voor de rs:#

honda rs125 kappen van echt carbon :D
wegen echt niks gewoon :#

353185664.jpg

353185655.jpg


nissin rempomp

353191274.jpg


brembo rempomp

353191276.jpg


dus heb ik binnenkort weer wat te doen :p

de kappen worden waarschijnlijk nog in een andere kleur gespoten maar daar heb ik geen haast mee

ik moet ook nog steeds een keer gaan banken ergens maar moet even vervoer zien te regelen.
 
UPDATE 4 DECEMBER 2008
kreeg vandaag me malossi rotor binnen :|
en dit noemen ze dan nieuw :(
aansluitpunt op me bobine is krom
345823051.jpg


maargoed ik heb jos dijkman al gemaild dat ik van malossi toch zeker wel wat meer kwaliteit verwacht en zeker voor dat geld, zal wast nog wel wat geregeld kunnen worden heb er al genoeg gekocht.

Gast :p waar maak je je druk om. Buig die aansluiting weer recht (als dat al nodig is om het stekkertje erop te krijgen) en gaan met die banaan 8)
 
Gast :p waar maak je je druk om. Buig die aansluiting weer recht (als dat al nodig is om het stekkertje erop te krijgen) en gaan met die banaan 8)

dat was het probleem niet zoals ik al meerdere keren had gezegd

het ging mij er meer om dat ik betaald heb voor een nieuwe en dan een rotor krijg die 2e hands lijkt

maar het is netjes opgelost
 
Super mooie rs;) erg mooi geluid ook:D

mooi dat je blij bent met wat er met de rotor geregeld is:)


De gele kappenset is de oude van ernst dubbink of niet?

Dit is een ex NK 125cc kampioen.
 
damn gast wat een geluid 8)9||6 Nice rs...Ben benieuwd wat er met de kappen gaat gebeuren lijkt me zalig zo'n carbon kappen ^^ :)
bedankt man! kappen ben ik nog niet helemaal over uit watvoor kleur enzo dus voorlopig nog even deze kleuren:)

Super mooie rs;) erg mooi geluid ook:D

mooi dat je blij bent met wat er met de rotor geregeld is:)


De gele kappenset is de oude van ernst dubbink of niet?

Dit is een ex NK 125cc kampioen.
thnx:)
ik vind het tof dat jullie me korting hebben gegeven(Y)

kappenset is de oude van mij, geen idee of hij van ernst kwam

Ernst reed altijd met NR 25
NR 12 zal wel van zn teamgenoot zijn.


die gele kappenset is denk ik van ene rob (achternaam vergeten) geweest aangezien zijn naam nog op het kuipruitje staat:p

edit: rob verhoef staat er op het kuipruitje
 
alles heeft een einde en een worst wel 2 :?

ik ben gestopt met de rs omdat ik er gewoon te weinig tijd voor heb en er veel te weinig mee kan rijden.

heb nog een senda staan met een pata negra blok en een pro race 2 blok,
met de senda ga ik 1 meeting rijden in strijen en dan gaat die waarschijnlijk ook weg.

het word zo ongeveer wel tijd voor een motor:D

bedankt voor alle reacties enzo en als iemand iets wil kopen stuur maar een pb:D

mvg jeremy
 
O-)

364142766.jpg

364142764.jpg

364142759.jpg

364142755.jpg

364142752.jpg

364142748.jpg

364142745.jpg

364142741.jpg


team 80 je w33t zelluf:winner:

ik vond het gewoon te zonde om ermee te stoppen

heb een paar dingen helaas al verkocht maar misschien dat ik het een en ander terug kan kopen:)
 
Back
Top