Dave's Beta

Dave.

D. Fotografie
Oooi people,

Mijn naam is Dave ben wonend in Loenen, Gelderland.
En volg de opleiding Multimedia Vormgeving op 't Roc te Apeldoorn.

Zat een beetje te tobben om hier een project page te openen, aangezien ik hier allemaal van die beesten zie.
Maar ga toch een gokje wagen en eens kijken hoe ver ik hier kom:).

Met het motto - Alles 100% Fris&Fruitig*D

Huidige Status;



2eumu6c.jpg

2rmkr2e.jpg


Heb wat foto's geschoten van de onderdelen die ik heb voor de volgende setup:

Cilinder: Stage 6 Racing TwinsTuned
Krukas: Doppler Endurance Pen10
Uitlaat: Yasuni C21
Carburateur: Mikuni 24mm/Keihin 28mm
Luchtfilter: Malossi MHR E13
Vario: Malossi MHR 2008
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Stage6 V-force
Carters: Gepareld / TwinsTuned
Poulies: Malossi Overrange
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Spruitstuk: Malossi Recht 22 - 28
Ontsteking: Twins Pvl Annaloog
Lagers: Skf C4

Setup is niets vergelijken met wat ik hier allemaal op het forum zie. Maar misschien stap ik later nog over op wat beters. :)

Foto's ( Wellicht komen er nog een paar foto's bij van wat onderdelen );

Nieuwe DR70RPM
14ijxjb.jpg

Nieuwe Doppler Endurance
73dmcy.jpg

Nieuw Inlaat traject
i74rp2.jpg

wanh4x.jpg

Overrange
2l92kv6.jpg

Fournales
jtujxy.jpg

Nieuw Epc Stuurtje
4t4oli.jpg

Bewerkt en gepolijste waterpomp, inclusief Stage6 Schild
18ojnp.jpg


'T Blokje is ook alweer onder de scooter vandaan en zo goed als kaal. voor de rest word alles gewoon weer
vers gemaakt. Paar headlines die gaan gebeuren.
- Carter opnieuw parelstralen
- Rempotten opnieuw parelstralen
- Frame likje verf geven.
- Remgedeelte op orde en evt een Monsterdisc aanschaffen.
- En nog wat motorische onderdelen aanschaffen.

Hoop 't voor zo even goed te houden


UPDATE 25/06


Na wat tijd gebrek, toch de handen maar weer uit de mouwen gestoken.
Ben weer met een paar dingen aan de slag gegaan. Waaronder het blok, remmerij en het stuur gedeelte.

- Remmerij is opnieuw gespoten
- Rempotten opnieuw gestraald
- Carter opnieuw gestraald

Het oude stuur is ondertussen alweer weg. En heb ook de Dr70RPM verkocht. Waarom?
Heb toch de drang naar iets snellers. Dus gaat de keuze uit naar een Stage6 Racing.

Ook nog Hengelo bezocht. Was een leuk dagje alleen jammer van de stort bui rond 15.00;(.

Foto van het carter.


mm6byc.jpg


1juvj7.jpg


Inlaat​

akjzv5.jpg



UPDATE 08/07


Ben ik weer met een kleine update. De C16 is ondertussen alweer de deur uit, dit geldt ook voor de Dr70Rpm.
Want deze heeft plaats moeten maken voor een Stage6 Racing. Verder niet echt druk geweest met de scooter.
Wel nog wat geprobeerd te maken van karton.
Heb hier ook nog wel een foto van. Maar deze laat ik toch maar niet zien. Want het ontwerp pakte niet heel goed uit.


Foto van de S6 Racing

240yexk.jpg



Ook even een foto van de carb. Even de vlotterbak gepolijst:D.


59xx5z.jpg







Het is alweer een poosje geleden. Heb eerlijk gezegd ook niet veel tijd aan de scooter besteed.
Ben namelijk net terug van 3 weken vakantie, en had een x wat geld besteed aan een nieuwe lens voor me camera!
Dus spul voor de scooter zat er niet echt in, op wat kleine dinge na.

Wat ik motorisch nog mis is;
- Yasuni C21 Black
- Twins Binnenrotor (&Twins Inlaat)
- Twins Tuning; Cilinder, Carter.

Zo heb ik een vario en een wingbell aangeschaft! Verder ben al een heel poos aan het prakiseren over een monoveer systeem.
Dus na zo'n 6maand ongeveer wil ik er dan eindelijk een beetje mee gaan beginnen.
Ik moet nog wel even kijken hoe het precies gaat worden.. als veer wil ik m'n Fournales gebruiken,
maar over het veersysteem praten we wel verder als deze in de maak is!8)
Ook de carterkap nog ff goed gepolijst.


Hier wat foto's van de gekochte onderdelen.


Mhr 08 vario, Ventilvar, Overrange, Wingbell

r5ed.jpg


2hncbif.jpg


20rldag.jpg


2yn5es2.jpg


Jullie zullen onderhand wel denken van, 'wat een bagger updates, alleen maar onderdelen'.
Ik zal proberen de volgende keren met wat betere updates te komen.:7





Omdat ik dus echt aan de slag wou met de monoveer moest ik dus de juiste afmetingen hebben met
hoe hoog de scooter komt. Dus gisteren verse lagers in de blokophaning geplaatst en daarna de busjes
voor m'n subframe ff netjes opmaat gemaakt. Na wat prutsen zat het blok er alweer onder, velgje erop gegooid
en Hij stond weer.

Een Foto van hoe hij er op het moment bij staat.


339hjr6.jpg


UPDATE 08 / 09

Ben vrij weinig met de scooter bezig, dit ivm stage. 36u per week + een vriendin, blijft er weinig tijd over voor de scooter.
Heb vorige week nog wel een lekkere pijp op de kop kunnen tikken. En ik ben even bezig
geweest met m'n voorvork. De verchroomde poten even opgepoetst en het kroonstuk even ontdaan van de oude verflaag.


Foto's

2m3mjx2.jpg

1zggfwo.jpg

17tnrc.jpg

En even een afbeelding van de owner himself(Martijn):p. Krijg ik als het goed is volgende week aangeleverd.

Een Twins PVL :love:

wri52c.jpg



Oi,
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jordi,

Hij staat toch in projecten?

@ Spe7tfight,

Ik vind het wel een nette page. Ik neem aan dat de TS nog druk bezig is met zijn scooter en dat we binnenkort vast wel een update kunnen verwachten?
 
Net ding.
Je gebruikt em gewoon als straat scooter neem ik aan ? Had ik een paar jaar terug maar zo iets om mee naar school te boeken :D

Alleen nog effe je gaskabel inkorten :D
 
@ Maarten;

Ja is idd gewoon straatvervoer, om lekker mee naar school te sjeezen :). En gaskabel komt goed. Tenslotte word alles gewoon Fris&Fruitig !*D
 
zeker een nette beta, erg vet zo verlaagt etc.. maar voor straat gebruik, een klein beetje verlagen kan nog wel maar rijd dit wel prettig?
verder erg vet ding ;) ben benieuwd naar verdere updates
 
@ Huckster;

Jaa ik zelf vind het ook een beetje te veel van het goede, weet ook niet hoe het gaat presteren.
Maar ik had 'm hier in de garage liggen, dus ga het eerst hiermee proberen.
Lukt het niet.. dan schaf ik een 21mm aan of een andere cilinder:)(waar ik toch al aan
zat te denken)
 
Als ik jou was zou ik het niet al te gek maken op straat. met die dr70 heb je waarschijnlijk al best wel dik vermogen.
 
met zo'n setup kan je echt wel een hoop pktjes uit die dr70 halen..
erg mooie beta!! en helemaal voor op straat:D
 
Thnx,
Misschien kunnen jullie mij helpen met een keuze te maken?
De DR70RPM behouden of... deze verkopen en een Stage6 Racing aanschaffen?!:)
 
Ziet er allemaal heel netjes en clean uit!

Ik zou eerst beginnen met die DR70. Lijkt me ook wel interessant wat je eruit weet te halen :#.

Succes nog!
 
gruwelijk, supernet ding!

voor op straat zou ik lekker die rpm houden, s6r vind ik te overdreven voor op straat,

ik haalde met mijn std dr70 ook 115 ,, en dat vind ik hard zat op de weg :p
 
Back
Top