De rest werkt wel allemaalik heb gisteren de minkabel doorgemeten en hieruit krijg ik 0.05 ohm maar tellerverlichting doet het echt alleen met grootlicht en met normale verlichting gaat soms 1 kant branden en vaakst niks
Net nog even gekeken of de de stekkers onder op de teller schoon waren en voor de zekerheid even schoongemaakt. Ben via een vriend erachter gekomen dat de geel/zwarte draad de plus van de teller verlichting is en als ik over die kabel en de minpool van de accu spanning meet met draaiende motor komt hier niks uit. Zet ik grootlicht aan dan krijg ik hier wel spanning uit en branden ze ook fatsoendelijk.ik heb gisteren de minkabel doorgemeten en hieruit krijg ik 0.05 ohm maar tellerverlichting doet het echt alleen met grootlicht en met normale verlichting gaat soms 1 kant branden en vaakst niks
Post automatically merged:
De rest werkt wel allemaal
Dat klopt, deze draad komt bij de aan- uitschakelaar voor de verlichting vandaan.Ben via een vriend erachter gekomen dat de geel/zwarte draad de plus van de teller verlichting is en als ik over die kabel en de minpool van de accu spanning meet met draaiende motor komt hier niks uit.
Op welk meetbereik stond de meter?ik heb gisteren de minkabel doorgemeten en hieruit krijg ik 0.05 ohm
Waarschijnlijk zei hij 200 Ohm-bereik.200k volgensmij dat zei mijn collega