Danny's Phantom #2

Goede montage is het halve vermogen.. Ziet er al veel belovend uit. Ik zou alleen echt die voorkant omlaag doen, want zo is ie uit vorm. Succes man
 
ziet er cker netjes uit:W

heb je toevallig ook foto van je twins inlaat van de binnen kant enzo zit zelf ook aan zo setje te denken alleen heb ze zelf nog neit in echt gezien en twins ligt voor mij ook niet echt om de hoek:p
alvast bedankt
gr niko
 
Hier de photoshop van pepijn:

dannykopie.jpg



Vanavond ga ik me voorpoten maximaal verlagen, door de inhoud eruit te halen en de boel vast te lassen.. Ook ligt er een andere binnekap op me te wachten:D
 
Pepijn z'n shopje is vet. Als snap in de keuze voor roze niet echt (zal wel te maken hebben met die vieze praktijken in z'n fotozaak :p)
 
Even korte uitleg ;) ik loop stage bij een fotograaf en een collega fotograaf van hem zit in de cover fotografie van die leuke dvdtjes ;)

Roze moet je gewoon doen man :W valt lekker op!
 
Beter zet je in dat gat een champagne fles, en dan een koelsysteem in je buddybak fixen, dan ben je een officiele (pak shirt vast en trek t naar boven) player op je scooter! :W

groetjes de straalman :D
 
ik vind t wel een heerlijk origineel kleurtje zo ! :W
dat roze lijkt mij gewoon tussenstapje van het rooie naar t witte.. wel mooi ;) maar de velgjes dan niet zwart houden

we zulle zien! ik houd m zeker bij! &Succes :winner:
Gr. Lorenzo
 
Update 4 Maart

Hallo allemaal *D

Alweer een maand geleden dat ik wat van me heb laten horen, sjonge wat gaat dat snel zeg 8P
Ik heb weeeer niet stilgezeten, althans wel een hele tijd:p Mijn scooter staat momenteel bij mark en daar heb ik afgelopen weekend een superbeunweekend gehad... Er is veel gebeurd, hier even een kleine opsomming:

-Frame afgewerkt, en zwart gespoten
-Heel het frame weer opgebouwd
-Balhoofdlagers vervangen
-Voorvork zo ver mogelijk ingekort
-Ander stuurtje gemonteerd
-Nieuwe hpi gemonteerd
-Begin gemaakt aan de voorrem (gedeeltelijks gemonteerd)

En vast nog wel iets wat ik vergeet te melden.. Hier zijn wat foto's van het weekend

Nieuwe hpi, roestige verkleurde c21 :D!:
DSC_0063.jpg


Voorkant verlaagt, ander stuurtje:
DSC_0061.jpg


DSC_0062.jpg


DSC_00591.jpg


DSC_0058.jpg


Nosch fles:
DSC_0060.jpg


Even lekker biertje tijdens het beunen:
Photo-0077.jpg


En toen ik terug kwam van pizza's halen hadden ze mooi stuurtje voor me gefixt:D:
Photo-0076.jpg



Er zijn nog wat meer foto's maar die moet ik nog ontvangen:D

Hier bij wil ik eventjes bob (dragspert) bedanken voor het rijden, en de gezelligheid evenals mark voor de beunplaats en de rest die aanwezig was :winner:
 
Back
Top