danny. 's Racert

Vandaag me eerste rondjes gereden op de baan met eric @ZipSP Tuning ging vrij lekker vond ik zelf , eerste sessie was even wennen maar naarmate de rondjes verstreken nam het vertrouwen toe. Af en toe glijdend bocht uit waar ik nog ff van schrok maar de laatste 2 sessies kwamen zelfs ook mijn kneesliders goed van pas ! :D:D
Het enige mankement van de dag was een geklapte snaar maar gelukkig had eric die nog mee , al met al een top dag en lekker kunnen trainen. :)

full


full


full


full
 
Mooi man, alles netjes gemaakt !
Leuk dat je nog komt meedoen bij de sobw, dan zie ik je vast wel voorbij komen bij een wedstrijd.
 
Bedankt voor alle leuke reacties iedereen :)

ik bedacht me laatst dat als ik 4 dagen naar juvaincourt ga met ''summer camp'' en ik heb een vastloper of een kapotte krukas op dag 1 dan zit ik daar 3 dagen langs de baan .. minder leuk :( dus ik ga nog een reserve blokkie opbouwen .
mijn ex-achterbuurjongen had vroeger ook een sprint zipje waar hij al jaren mee gestopt is maar ik wist dat hij nog een blokje had liggen dat toen der tijd nieuw was opgebouwd en nooit egt veel mee gereden was . na een gezzelig bezoekje op de kop getikt voor de prijs van een kratje pils :sunglasses:

full


ff alles uit het blokje gehaald want aan het carter heb ik niks (is een naar lc omgebouwd type 1 ac carter)

full


STAGE 12 !! MAX MAX evo tuned !!! :p:p (gratis af te halen in middelburg)
full


Alles ff schoongemaakt en opzoek naar een lc kort carter , als iemand nog een net LC carter heeft liggen PM :)

spul voor in reserve blok
-Polini evo2 70
-Malossi membraan
-Malossi spruitstuk
-Power 1 pen 12
-Hpi rotor

full
 
Zo donderdag dus lekker dagje spa gehad met @ZipSP Tuning en @Tom.#86 , ik begin steeds harder te gaan :) (gelukkig) !
Top baan! Top nieuw asfalt! Top weertje :D Enige minpuntje was aan het eind van de dag besloten we om nog het een en ander kapot te maken , had wat last van slip in de overbrenging aan het eind van de dag waardoor me vario wegfikte wat ik een beetje laat door had steeds meer toeren en weinig meters maken op het rechte stuk .. dus nieuwe vario en snaar besteld , ook nog andere remschijf erop want ik denk dat deze krom is aangezien bij het aanremmen na het rechte stuk op hoge snelheid de voorkant nogal trilt.
Ben nu wel maximaal me kneesliders aan het gebruiken wat eigenlijk wel lekker vertrouwen geeft in bochten , en met vertrouwen staat of valt een goed rondje dat merk je al snel ! ;) nu nog scooter fixen en dat getril verhelpen zodat ik nog meer vertrouwen krijg in me scooter en dan op naar Summer camp juvaincourt ! kheb er zin in

Heb niet egt actie foto's kunnen nemen omdat we allemaal druk aan het sturen waren !. dan maar een paar impressie foto's van de mooie nieuwe baan en het prachtige weer !.

full


full


full


full


full


full
 
Summercamp juvaincourt 2014 :

kort samengevat : wisselvallig weer , lekker kunnen knallen merk dat ik steeds harder ga (gelukkig) .
niks kapotgegaan :) .. geen zin om een lang verslag te typen :p

Thnx 2 mijn ouder dat ik hun camper mocht gebruiken , super relaxed !!!

full


full


full


full


full


full


full


full
 
Last edited:
kerst cadeau gehad van me vriendin
voor iphone , zitten allemaal verschillende mounts bij ,

full


meteen ff uittesten
zeer tevreden met kwaliteit van de case , hij is ook waterdicht en 0,0 windgeruis :D

had hem nu met dat harnas op me borst

 
Last edited:
Ik wou graag mijn ''handschoenenvakje" weg hebben voor net wat meer beenruimte alleen daar zat eerst een 2e radiateur in .
Dus eergister ff radiateurs netjes onder elkaar gemonteerd en een ''nieuwe'' binnenkap bewerkt , zal nu ook beter koelen omdat ze onder elkaar zitten en niet meer achter elkaar.

full


full


full


vrijdag rondje knallen op berghem , heb er zin in !! :)
 
Gister nog ff gebankt : 20.4 met een mooie lijn dus ben tevreden ;)
full
En morgen op naar berghem
full
 
Last edited:
laatst op spa op me muil gegaan , dat was al de 2e keer in 1 maand dat ik op me pijp viel ..
dus ik heb ff een paar uitdeuk pluggen gefabriceerd , werk erg goed ben er blij mee

voor : en hij stond egt ver naar binnen gevouwen zoals je ziet

full


na :

full
 
Back
Top