Daniel :)

Daanje

Well-Known Member
Deze naam roeleert echt zwaar
smile.gif

Als je Daniel heet, dan heb je gewoon phatte sex (Wahid natuurlijk ook
wink.gif
), en kan je phat feesten
smile.gif

Dus meld je bij deze aan om een Daniel te worden, of ben je er al eentje, meel me op danielheten@roeleertaars.com

Become a member of the Club!

There can only be one style:

The Daniel Stylez
smile.gif

*burp*

Greetz

[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 22 June 2001).]

Advertisement - register to remove this

Daniël, wat ben je toch een aars...

Wordt tijd dat ik weer eens ga icq-en om dat zelfrespect van jou een beetje binnen de perken ga houden, want het loopt uit de hand...

smile.gif

Greetz.

Originally posted by Freezerator:
En je trekt alle homo's aan, idiaal
biggrin.gif

Gelukkig niet allemaal
wink.gif

Maar het is soms wel irri om gewoon een lustobject te zijn, want dan moet je gewoon de vrouwen van je af slaan...
Flikkers kijken wel naar mij, maar ik NIET naar hun. Dus boeit het me eigenlijk niet of ze naar me kijken. Krijgen ze een minderwaardigheidscomplex
biggrin.gif

Bart heeft dat trouwens ook sinds ie mijn foto heeft gezien, want sindsdien kraakt ie me alleen maar af, maar dat is een kenmerk van jaloezie (ontken maar niet Bart, want het IS zo
tongue.gif
)

Greetz

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Daniël, wat ben je toch een aars...

Wordt tijd dat ik weer eens ga icq-en om dat zelfrespect van jou een beetje binnen de perken ga houden, want het loopt uit de hand...

smile.gif

Greetz.

Whoeizzz
smile.gif
...
"Baasje Bart" heeft gesproken
smile.gif
...

Greetz

Originally posted by enrico:
Damn hoe kan je zo tevreden met jezelf zijn met zo een hoofd?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Als ik naar Barts ugly hoofd kijk, dan voel ik me ineens supermooi en weet ik dat ik ZEKER niet de lelijkste ben op aarde
smile.gif

En zolang de vrouwtjes maar tevreden zijn boeit het me allemaal niet (en JA, ze zijn tevreden
wink.gif
)

Greetz

Ik ben ervoor dat ik dan Daniël mag supporten. Vanmiddag had je het ook al zwaar Bartje, dus we zullen zien...

smile.gif

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Helaas, Daniël, nu heb ik ook MSN, als ik in een goede bui ben, krijg je het zwaar...

Aarz...

Greetz.

Ik had gezien, maar als je te irri wordt, blokkeer ik je gewoon
tongue.gif

Kickaarswar @ MSN
smile.gif

Greetz

Back