damn! krukas

splijten met een gasbrander.....wat lul je stroef....dat hoeft helemaal niet man....krukas vervangen is niet ceht moeilijk zorg er wel voor dat je het goeie gereedschap heb....das ver het belangrijkste....en pas op voor je keerringen dat je die niet sloop of er verkeerd in stop ofzo.... succes...
 
Keerringen niet slopen?!?!

Gewoon nieuwe der in!!!

En dat verhittne met die gasbrander: klopt, tenminste bij een vriend van mij moest het wel. Waarom een gasbrander, kan ook wel anders.

Gewoon met het goede gereedschap werken, goed de tijd nemen, en het op een goeie plek kunnen doen, dus neit liggend op je rug onder je scooter, maar zittend in een sotel aan een werkbank. Dus haal je motorblok erodner uit.

Later!

SvR
 
Opgestart door hebo70:
splijten met een gasbrander.....wat lul je stroef....dat hoeft helemaal niet man....krukas vervangen is niet ceht moeilijk zorg er wel voor dat je het goeie gereedschap heb....das ver het belangrijkste....en pas op voor je keerringen dat je die niet sloop of er verkeerd in stop ofzo.... succes...

Lees de scrootin' nr 6 van 1999 zelf dan man!!!!!!!!!!!!!!!!! Lul de behanger
 
Ohja: alles wta in de scootin' staat is waar....

Fuck it man! Wat is beter: eigen ervaring of het blaaadje scootin'?

Juuuuuuuiiiiiiissssssssssttttttt


Ltrz

SvR
 
Sjoerd: je meot toegeven dat je in ieder geval een idee hebt hoe het globaal in elkaar steekt?? idd scootin' klopt voor geen meter maar er zit echt wel een kern van waarheid in!
 
Ja okeee, maar verwarmen met een gasbrander en tsja ik heb het stuk nooit echt gelezen, dus ik weet niet precies wat ze allemaal zeiden.

Maar ik zeg altijd maar: je kunt nog zoveel lezen, maar eigen ervaring is het best, en best.

smile.gif


SvR
 
Als je niet weet waar je over lult houd je bek dan! Ja sorry hoor! die gast loopt te lullen dat dat stuk uit Scootin' nergens op slaat terwijl die het geeneens gelezen hebt....
 
"Als je niet weet waar je over lult houd je bek dan! Ja sorry hoor! die gast loopt te lullen dat dat stuk uit Scootin' nergens op slaat terwijl die het geeneens gelezen hebt...."

Ik heb nooit gezegd dat het stuk iuut de scootin nergens op slaat!!!

Ik zei alleen dat je niet blindelings op de scootin moet vertrouwen, omdat het gewoon zaad is, meestal ik kkoop hem wel altijd omdat het een scooterblad is, en natuurlijk moet blijven voor de pics enzo...

SvR
 
Verwarm 1 kant tegelijk, gewoon het carter rond de krukas. als het koud is kunnen de lagers niet eruit, en de lagers zitten weer op de krukas geklemd dus het hele carter kan dan niet uit elkaar. Zit ook zo bij de lagers van je vertanding.
 
Back
Top