This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dagwaarde SR WWW

RMD

Well-Known Member
Ey

zoals sommige van jullie vast al wel gezien en gelezen hebben ben ik aangereden met mijn SR WWW uit 2001. Maar ik maak me best zorgen over het taxeren om de volgende redenen.

-Hij is LC gemaakt, waarde omlaag of zullen ze dat niet zo erg vinden ? Lijkt namelijk wel gewoon alsof die het al was. (veel dachten dat het een stealth was)

-Hij is al best oud, uit 2001. Km stand klopt niet en staat nu dus op 24+k terwijl het blok nog maar 6,5k ofzo heeft gelopen. MAAR met DR70 en Yasuni R enzo. dus waarde nog meer omlaag ?

-Paar kappen waren niet goed gespoten, en geen originele kleur, stickers enz. Maakt dat uit ? En kiesler underseat is niet beschadigd, kan ik daar beter mijn standaard underseat weer erop doen ?

Sorry dat het zoveel vragen zijn, maar heb al gezocht en kon niet echt iets duidelijks vinden. En wil toch wel weten wat ik ongeveer overhoud dan ?

Bvd.

RMD

edit, paar fotootjes zodat jullie ongeveer weten hoe die er bij staat nu :






 
maat van me had ook een sr www met ongever de zelfde schade,
Hij had m ook zelf gespoten,

Hij kreeg 400 euro terug, Ze hadden er wel ff snel een originele uitlaat ondr gelegt, Is miss wel verstandig

Gr.
 
maakt geen ruk uit , gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk op factuur hebt staan, paar mooie foto's en meer moet je niet doen. Uitlaten wisselen enz kijken ze niet naar : ik heb 1200 terug gekregen en ik had ook een bcd underseat , sportstuur , technigas uitlaat enz, ik moet wel zeggen mijn sr (WWW ac) was feller beschadigt maar.... hangt er maar net vanaf hoe de verzekering het ziet.

Maar het blijft natuurlijk gewoon F*** om je scooter zo te zien.
 
Yoo,

nou net bericht vna rechtsbijstand gekregen, daarin staat dat die verzekering van die vrouw beweerd dat ze het knipperlicht dus wel aan had. Nou ik snap al waarom, haar verklaring daar stond in; Ik sloeg af naar links met knipperlicht uit (of zoiets iig) knipperlicht uit verdraaien zij natuurlijk dan naar dat haar knipperlicht aan was.

Nou lekker dan, zij geeft schuld toe en toch word ik wss schuldig bevonden zeg maar. En dan kan mijn verzekering dus gaan dokken en zit ik met een scooter die total loss is. En het is nou ook niet zo dat ik zoveel verdien dat ik hem gelijk weer helemaal in topstaat kan maken.

Maar word nu een schaderapport gemaakt van mijn scooter, maandag komt een schade-expert van haar kant. Denken jullie dat ik nog kans maak ? Ik zelf denk van niet eigenlijk maarja.
 
Jawel samen ingevuld en heb ook haar contactgegevens. Maar de verzekeringsmaatschappijen hadden contact met elkaar gehad en daar kwam dit dus uit. En werkt alleen maar in haar voordeel dus waarom zou ze dan zeggen dat ze het niet zo bedoelde ? Maar ga haar wel even bellen denk ik ja...
 
kwam jij van rechts of niet dat is de vraag kwam jij van links kan je het vergeten kwam je van rechts dan moet zei gewoon dokken of ze nou knipperlicht aanhad of niet...