Dagrijverlichting Zip 2 takt (voor)

Appie023

New Member
goede middag, ik heb een probleempje met mijn voor ledjes. ik heb ze verbonden met een extra witte draad aan mijn kabelboom en ze deden het alleen echt voor eventjes en na 1 rondje rijden ermee kapte ze ermee. snel kwam ik achter dat mijn accu leeg was en dacht dat dat het probleem zou zijn accu opgeladen en ze werken nogsteeds niet. de achter ledjes werken wel nogsteeds. kan iemand mij helpen?

Advertisement - register to remove this

Wel op gelijkstroom (accu) aangesloten en niet op wisselstroom (dynamo)?
Omdat je aangeeft dat ze alleen gaan branden als je gas geeft, zullen ze op wisselstroom branden.
Wisselstroom kunnen ledjes niet tegen.
Even meten met een multimeter.

Als ze op de witte draad van het contact slot ( kabelboom )zijn aangesloten , staan ze op gelijkstroom ( geschakelde plus)
Heb je al eens gemeten , of er spanning staat op de toevoerdraden bij de led , en of je massa hebt .
Als ze alleen branden als de motor loopt , krijgen ze gelijkstroom van de regelaar , in dat geval de zekering checken , en draad van accu naar contactslot , ( rode draad ) en bij contact op aan , of dat door gegeven wordt , op de witte draad .

Als ze op de witte draad van het contact slot ( kabelboom )zijn aangesloten , staan ze op gelijkstroom ( geschakelde plus)
Heb je al eens gemeten , of er spanning staat op de toevoerdraden bij de led , en of je massa hebt .
Als ze alleen branden als de motor loopt , krijgen ze gelijkstroom van de regelaar , in dat geval de zekering checken , en draad van accu naar contactslot , ( rode draad ) en bij contact op aan , of dat door gegeven wordt , op de witte draad .
ze lopen ook niet als ik gas geef gewoon helemaal niks

Mooi om te horen maar als er geen spanning staat op die gekochte witte draad, brandt je dagrijverlichting natuurlijk niet dus geef eens een fatsoenlijk antwoord hoe je die witte draad met je contactslot hebt verbonden!

Mooi om te horen maar als er geen spanning staat op die gekochte witte draad, brandt je dagrijverlichting natuurlijk niet dus geef eens een fatsoenlijk antwoord hoe je die witte draad met je contactslot hebt verbonden!
ik heb die witte draad met een scotchblokje op mijn witte draad vast gezet (kabelboom) toen deden ze het voor even.

Back