Dagrijverlichting DMP Led Zip werkt aan 1 kant niet

Deezj

New Member
Ik heb ledverlichting gemonteerd op mijn Zip.
Knipperlichten doen het prima. Alleen de dagverlichting doet het niet aan 1 kant (wel gedaan). Alle draadjes en aansluitpuntjes vervangen en nagelopen. Daar ligt het niet aan. Iemand een suggestie waar het aan zou kunnen liggen?

Merk; Knipperlicht LED set (voorkant) piaggio zip 2000 DMP Audi Look smoke
Piaggio-Zip 50 ie 4T 3V 18- E4
 
Advertisement - register to remove this

Aangezien het gaat om het merk DMP, vermoed ik dat de boel al stuk is.
Is ook niet zo gek bij dat merk. Ik blijf er persoonlijk ver van uit de buurt.
 
Ik heb ledverlichting gemonteerd op mijn Zip.
Knipperlichten doen het prima. Alleen de dagverlichting doet het niet aan 1 kant (wel gedaan). Alle draadjes en aansluitpuntjes vervangen en nagelopen. Daar ligt het niet aan. Iemand een suggestie waar het aan zou kunnen liggen?

Merk; Knipperlicht LED set (voorkant) piaggio zip 2000 DMP Audi Look smoke
Piaggio-Zip 50 ie 4T 3V 18- E4
Deezj,

het beste wat je zou kunnen doen is uit te vissen of het aan de bedrading ligt of aan de lichtunits.

Dit kan op 3 manieren:

  1. Meet de spanning met een multimeter op de draad die voor de dagrijverlichting is welke het niet doet en massa. Meet je spanning, ligt het euvel in de lichtunit, meet je geen spanning ligt het euvel in de bedrading.
  2. Sluit een gewoon gloeilampje aan tussen de draad die voor de dagrijverlichting is welke het niet doet en massa. Brandt het lampje, ligt het euvel in de lichtunit, brandt het lampje niet ligt het euvel in de bedrading.
  3. Wissel beide units, de rechter links en de linker rechts. Verplaatst zich de fout, zit het euvel in de lichtunit, verplaatst zich het euvel niet ligt het euvel in de bedrading.
 
Back
Top