daar vloog me achter wiel

J to the AAp

Well-Known Member
ik reed gister met 60 km/u,hoor ik opeens allemaal gekraak en me achterkant ging naar beneden,en zie ik me band opeens voor me voorbij gaan :'(

dus nu is de as gebroken maar weet iemand wat mij dit gaat kosten??
 
Advertisement - register to remove this

je as vervangen.. en dan steeds een nieuwe kopen terwijl je niet weet of de andere nog goed is of niet dat lijkt me inderdaad niet eht het goede antwoord.. is trouwens ook de eerste keer dat ik zo'n verhaal hoor.. heb wel een keer een vriend van mij over een stoep zien knallen met zijn firefox toen was ze achterveer van zijn carter afgebroken.. zag er ook best leuk uit..
 
ave!

Vriend van mij heeft dit onlangs ook meegemaakt. Hij reedt op een vrij brak wegdek en ook bij naar schatting 60 km/u krak achteras in 2en. Maar zoals al vaker genoemd, bleef zun achterwiel op zun plaats door zijn uitlaat.
die as zat er net een week in ofzo, dus was sowieso al vrij vreemd dat ie dan al breekt maar dat ter zijde.
schade viel wel mee. nieuwe as en nieuwe velg.
Hij had geluk dat de schade aan de bevestiging van de remklauw niet heel ernstig was dus nieuwe carterhelft was niet nodig.
hij was voor 100 euro klaar geloof ik.
Ik blijf het daarentegen vreemd vinden dat assen breken.
Zou dit te maken kunnen hebben met een te stugge achterveer, waardoor je blok (de as dus) de klappen op moet vangen?
ik denk het wel, en op den duur trekt de as het dus niet meer.
dit was trouwens een sr, ook mina dus.

greetz Luukert
 
ik denk niemand dat ooit wilt meemaken.
Dit gebeurt allemaal nog bij vrij lage snelheden.
Ik zou het niet willen weten wat er zou gebeuren als zoiets als dit op een meeting gebeurt met een iets bruuter dingetje.

en teunios: ik heb hem ook in het groot als achtergrond op comp.
 
Originally posted by Xander2000
Yepz, maat van me heeft exact hetzelfde gehad met zn Neos. Spontaan brak de as af toen hij van een verkeersdrempel afreed. Gelukkig reed hij dan ook niet zo hard. Daarom houd ik ook niet zo van nutteloze Burn-Outs...Het enige wat je ermee doet is je spullen stukdraaien...

Uuuuhh..........wanneer is het dan een nuttige burnout??? :D
 
Originally posted by Sonic LC
ave!

Vriend van mij heeft dit onlangs ook meegemaakt. Hij reedt op een vrij brak wegdek en ook bij naar schatting 60 km/u krak achteras in 2en. Maar zoals al vaker genoemd, bleef zun achterwiel op zun plaats door zijn uitlaat.
die as zat er net een week in ofzo, dus was sowieso al vrij vreemd dat ie dan al breekt maar dat ter zijde.

greetz Luukert

verkeerde montage misschien ?
 
Back
Top