Customized AREA51

Methew

Fireblade blazer
Nou na een tijdje een alles achter de schermen te hebben gedaan zet ik de zooi nu maar eens online

Mjah ik had eerder eeb firefox maar dat kreng was domweg veel te klein voor me. Ding uiteindelijk geruild voor een Area 51.
Zooi ff opgehaald en in de schuur opgestapeld

Area51%20001.jpg

Area51%20002.jpg


Mjah als je net je nieuwe zooi hebt opgehaald begint het natuurlijk weer te jeuken en ga je ff wat shoppen.

Nieuw veertje gehaald wat std zijn de schokdempers zwaar brak en mijn oog viel op een hele nette bitubo 8) (en niet op zo'n super gare speedfight demper :rolleyes: )

Area51%20003.jpg


ff monteren voor de looks

Area51%20005.jpg


Daarna ff het carter eronder gehengeld met pretspul en dan een paar foto's geschoten voor de phun...

Area.jpg

Area%20003.jpg

Area%20005.jpg

Area%20006.jpg

Area%20001.jpg


kapjes erop

Area%20007.jpg

Area%20008.jpg


Area%20011.jpg

en als verrassing...

Als je goed kijkt kun je al een idee opdoen *D

:+

owjah het doel van dit project is er om er fun aan te beleven en niet de snelste scooter te maken. Als ik hard wil gaan pak ik wel een leuke motor uit de schuur -:-

De shit:
Polini Evo 70 LC beund
Polini Evo pen 12 krukas
Polini naaldlager
Polini Speeddrive poulies
Polini Evo 2 vario
Polini Speeddrive snaar
Yasuni C20/21
HPI 2004
Mikuni TM24
Malossi E14
Malossi VL 14 Hyperreed
Malossi Deltaclutch
Malossi Wingbell
Malossi primair 13/44
Std secundair
Top vertandingsdeksel
XSH Wig
Malossi 25mm Spruit (recht)

Attributen:
Aerox klauwen voor/achter (pimpin *D )
AIM toeren/temp
Elektrisch pompje
Malossi remschijf (achter, straks ook voor)
Sigma BC500
Killswitch
2 ltr tankje

TO BE CONINUED
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

he he, eindelijk online.

Ik wil weleens weten wat je nu haalt me je zelf gebeunde evo :p

Uiterlijk komt ook helemaal goed, alleen jammer dat je nog geen voorproefje wil laten zien. -:-
 
Jah iedereen bedankt voor de reacties :)
And not at least.... niet alles staat online.. der moeten nog wel wat verassingen blijven he?! +ralf+
 
Je mag nooit meer raden... hij is 70% klaar.. 1 lager erin en het kan rollen })

En dat blauw is idd niet echt mooi maar daar is ook al wat aan gedaan...lees weggeschuurd *D
 
Is zo'n afgedraaide velg nog wel stevig genoeg?

Lijkt me dat de stevigheid er aardig uit is als je er zo'n stuk af laat draaien :)
 
hij wordt niet afgedraaid, enkel uitfreesd. En niet met een losse bus die erin wordt geperst... dat doe je alleen als je leven moe bent :X
 
looking good :D
als je dit niet bouwd om snel mee te gaan klopt je setup niet :P want als je van plan bent daar langzaam mee te gaan rijden ben je verkeerd bezig :P
suc6 verder
 
Yorick@nrg said:
als je em normaal afsteld niet , anders is die evo geen evo :p

Natuurlijk liep hij niet "vet bagger" met de c21, maar hij liep gewoon beter met een c20 :rolleyes:

Nu de cilinder getuned is door methew kan het wel eens anders zijn.

In ieder geval mooi carter, mooie plannen -:-
Jammer dat de rest nog zo gaar is, maar ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt!
 
ik ga je vandaag ook nog rijden, je kwam via het schelpenpad (waar nu asvalt ligt) en je ging toen langs het bejaarden huis volgens mij en toen volgas terug over de kerklaan, maar dat was met je phantom, zat wel leuk geluidje in.
ik ben nu ook begonnen met een project, woon 2 straten vedder als jou.
nja zie je nog wel eens rijden, en als mijne klaar is sprintje trekken ?

ciao
 
Back
Top