Custom Veersysteem (Piaggio)

Status
Not open for further replies.

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
See :D,

Even een vraag:
Ik ben helemaal weg van het Area51 Veersysteem dus geen achterveer, maar ik heb bij een hoop mensen rond gevraagd met piaggio blokken of het bij deze blokken ook mogelijk is.

Heel veel zeiden van: Nee niet tedoen ! :O Dus toen zat ik net de foto's van Meeting Stein te kijken en zie ik opeens dit (zie foto). Het is dus wel mogelijk, dus mijn vraag:

Heeft iemand hier meer foto's/tekeningen van, Piaggio blokken aan een Custom Veersysteem :)

Foto:

Foto=ZTULO4MT

Alvast bedankt,

Wesley

Advertisement - register to remove this

Man waarom maak je voor elke vraag een topic aan. ik kan je nu al zeggen dat er weinig mensen hier zijn (lees; geen) die je specifieke afmetingen kunnen geven over een systeem als dit. en dat weet je zelf ook wel.

Al makende meet men. Je moet ergens een grens trekken wesley, ik denk dat je dat zelf ook wel door hebt.

De beste manier is om het zelf om te gaan meten en kijken wat de mogelijkheden zijn.
De mensen die het hebben gemaakt gaan echt niet alle afmetingen op het forum zetten, neem ik aan. :)

Ik zelf heb ook een lange tijd hetzelfde idee gehad. Zo'n ophanging is natuurlijk moeilijker te maken bij een pia-blok dan bij een mina-blok, omdat je 2 ophangingspunten minder hebt bij pia dan bij mina.

De beste tip die ik je kan geven is naar veel soortgelijke ophangingen te kijken en schetsen te gaan maken. :*

Je moet rekening houden dat het wel goed dempt en niet al te veel gaat bokken, iig die gedachte heb ik.

edit/ Petrik was me voor

je hoort toch altijd don't copy me.. doe dat dan niet.. ga zelf eens denken.. alles is mogenlijk tegenwoordig

Status
Not open for further replies.
Back