Culinaire meningen #3

Net een pizza portofino (ah) op met een salade van rucola/tomaat/mozarella en een dressing van een restje pistou (pesto zonder kaas) en wat citroensap.

Morgen zelfgemaakte soto ajam soep (recept allerhande).
 
Waarom niet? Verschil arm/rijk?

Ben er altijd maar een paar dagen, volgens mij moet je er ook geen 2 weken zijn indd....

Contrasten zijn echt groot daar ja. Ik had ook zeker in de buitenwijken wat meer verwacht, maar het is gewoon oud, arm, en het stinkt.

Discotheken onder de hotels zijn wel goed te doen :), ik zat zelf in het Shangri-La. Het voedsel is wel goed :W.

Maar even ontopic. Vanavond verschillende oosterse gerechten bereiden voor zo een 12 man. Hoop dat het allemaal goed komt...

En nog iets, ik ben totaal geen wijnkenner, tip voor bij de pasta (Italiaans)?
 
Jazeker, maar nogal druk met nieuwe functie (andere productgroepen gekregen) / ander huis etc. Lees nog wel mee ;), al zakt de moed me soms wel in de schoenen al die puisterige kutpubers met hun scooters

Sterf balhaar, gewoon achter de hilversumse dame's aan heh :p
 
Vandaag dagje Scheveningen gedaan, 's middags wat bij Simonis haven gegeten.
Wat een vage bedoeling daar. Wel lekker maar te veel gegeten/gekregen (ja, te veel ja! ).
 
Net 'curly fries' met panga filet en een garnalen salade gegeten 8) Was weer goed te nassen. Ideaal zon vriendin die goed kan koken:W
 
Vandaag dagje Scheveningen gedaan, 's middags wat bij Simonis haven gegeten.
Wat een vage bedoeling daar. Wel lekker maar te veel gegeten/gekregen (ja, te veel ja! ).

Dat is daar altijd :p Daarom staan er ook bakjes/tasjes dat je wat je over hebt kunt meenemen :W
 
Back
Top