CS 1.6 Steam Probs :S

Status
Not open for further replies.

Arnold MHR

Well-Known Member
Eej mensen...

Had de Half Life 1 Genearation Box hier weer es liggen, dacht we gaan CS weer eens installeren.

Half Life 1 geinstalleerd, origineel dus met key. Vervolgens Steam gedownload, inc CS 1.6.

Zou moeten werken denk je, doet het ook tot op bepaalde hoogte. Zodra ik vanuit Steam mijn CS opstart, kom je in de game.... Je krijgt dan zo achtergrond scherm met een CT-er en een Terrorist en vanuit dat scherm kan je kiezen voor 'new game, etc'.
Zodra ik daar ben loopt hele pc vast, zelfs ctr-al-del werkt niet.
Dit is dus ook wanneer ik mijn CS opstart op onze 2e pc hier thuis.

Heb hier niet veel spellen liggen, ben weer ff tijdelijk bij mijn pa gaan wonen, maar goed, probeerde laasts ook Total Football Manager 2004 te installeren en ook daar hetzelfde probleem: Zodra je op de 'eerste' pagina beland vanuit waar je diverse opties kan kiezen (new game, etc) loopt ie ook hier vast, ook hier werkt de functie ctr-al-del niet. Dit telt ook voor de andere pc, waarop ik ook het spel heb proberen te spelen.

Iemand suggesties? Wordt er echt redelijk sch*tziek van zo, vandaag van alles en nog wat geprobeerd. Ben niet echt een computerheld, maar het lijkt mij erg toevallig dat het bij BEIDE game en op BEIDE pc's hetzelfde verhaal is.
Wie o wie kan mij alsublieft uit de brand helpen???
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top