This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

crossmotor

Kibolino

Well-Known Member
Wat geberud er als ik met een 125 cc crossmotor word gepakt door de wouten 17 jaar moet ik hem dan afgeven of alleen boete of wat

Je bent um kwijt, + een paar fikse boetes.
Je kan um dan naar een paar dagen laten ophalen op het bureau door iemand met een motorrijbewijs.

damn ik wou er een gaan kopen maar als ik dit zo hoor is het misschien toch beter om een derbi senda ofzo te kopen en die op te fokken heb ik nog lichten ook

Kibolino said:
damn ik wou er een gaan kopen maar als ik dit zo hoor is het misschien toch beter om een derbi senda ofzo te kopen en die op te fokken heb ik nog lichten ook

|( |( |( Asso ...

hoezo is toch heel verantwoordelijk om lichten te hebben en ga nou niet zeggen dat jij je brommer niet hebt opgevoerd

Kibolino said:
hoezo is toch heel verantwoordelijk om lichten te hebben en ga nou niet zeggen dat jij je brommer niet hebt opgevoerd

Nee van die 125cc op de openbare weg is onverantwoord. Ten eerste kan je die niet verzekeren onder je naam. Dan kan je hem zelf niet verzekeren want er hij is niet conform met de wetgeving. Daarbij komt nog eens dat je niet meerderjarig bent en geen rijbewijs voor dit voertuig hebt...

En mijn brommer is idd niet standaard maar de mijne komt dan ook niet meer op de openbare weg :L

jah owke ik snap wat je bedoelt mah ik zie hier dagelijks van die motoren over de openbare weg rijden en zijn echt niet allemaal 18 soms zonder helm enzo mjah je hebt wel gelijk dan maar een jaartje wachten