crosser olie

remi

Well-Known Member
helpt dat echt als je crossers olie van crosmoters in je tank gooit?
Ik heb gehoord dat je dan 20%meer vermogen krijgt klopt dat??
 
Advertisement - register to remove this

whoeizzz, cross olie here i come:p

nee man, daar is nix van waar, maar zoiemand die het tegen jouw zei moet je gewoon vertellen dat je het geprobeerd hebt en dat het werkt, maar alleen als je 1:15 gaat rijden met die olie:p

kan je lachen heheheh:)

grtzz, Jacco.
 
crossers olie... mja... vermeld ff 'merk en type' dan....
dat je meer vermogen als 20% krijgt lijkt me erg sterk...
of bedoelen ze octaanbooster? al helpt dat ook niet zoveel :)
 
maar weten jullie wat wel echt meer vermogen geeft als je keroziene (vliegtuig brandstof dus) in je tank gooid dan krijgt hij wel meer vermogen!!!
Maar als je er te veel in doet zecht je blok boem hahaha
PROBEREN DUs
GA ik nog een keer met vrienden doen met een puch lachen haha
 
Originally posted by remi
maar weten jullie wat wel echt meer vermogen geeft als je keroziene (vliegtuig brandstof dus) in je tank gooid dan krijgt hij wel meer vermogen!!!
Maar als je er te veel in doet zecht je blok boem hahaha
PROBEREN DUs
GA ik nog een keer met vrienden doen met een puch lachen haha

:|
goed bezig.. het nivo daalt weer... no offence..

beter geef je ff de ervaring die je er zelf mee hebt enzo.. ipv verhaaltjes als deze
 
Originally posted by Razma


:|
goed bezig.. het nivo daalt weer... no offence..

beter geef je ff de ervaring die je er zelf mee hebt enzo.. ipv verhaaltjes als deze

Hier heeft ie wel gelijk mee.5 druppeltjes kerozine op een volle camino tank werkt goed:p
hebben we geprobeerd en liep wel lekker, kerozine heeft een veel hogere ontbrandingswaarde dan benzine = meer compressie= meer powah.
Maar als je er teveel bijmengt dan kan het wel goed zijn dat door de té grote compressie je cilinderkop eraf kan knallen(kan ook nog vanalles anders gebeuren hé;) )
Voor op een oude puch of zo is het wel eens wat lol maar best doe je dit niet op je scoot want het is nl niet echt het leukste wat met je motor kan gebeuren.
 
ik weet wel dat het invloed heeft... enkel de manier van replyen lijkt me niet echt nuttig...
het posten van ervaringen wel :)

maar om op het onderwerp terug te komen.. het is gewoon een tweetakt motor (ik geloof toch dat ie dat bedoeld voor die corssers) en een beetje bewerkt blokje zal ook wel goede olien als A747 etc enzo gebruiken veronderstel ik...
(tenminste wat ik op een cross heb gezien)
 
he ramza sorry hoor maar ik wou dat ff zeggen van die keroziene.
maar het is wel waar wat ik zeg want we hebben ooit een vespa si geprepareerd met een 80 polini evo en een speed engien en die ging hard .
maar dan moet je wel de juiste verhouding hebben anders is je zuiger weg naar een paar meter.
 
Back
Top