crosser 125cc goeie kwaliteit?

Advertisement - register to remove this

het lijkt me gewoon vet om in de zomer met een klein crossertje in me tuin in frankrijk te crossen en daar een beetje over heuvels te jumpen en wheelies te maken:rolleyes: Ik vroeg me dus gewoon af of die japanse pitbikes een beetje lang meegaan en of ze tegen een stootje kunnen....

zoon thumbstar lijkt me ook wel wat en is nog redelijk cheap.. ervaringen>?
 
als je beetje wil rond knalle zou ik niet zo iets nemen ik weet niet hoe groot je bent me broertje rijd op zoon ding en die is 12 dan is het wel leuk .. :+

ik zou eerder een 250 cc 2 tak of 4 tak nemen .. :p
loopt wat rustiger als een 125 en kanlt hard zat ..

:W
 
sf bob said:
het lijkt me gewoon vet om in de zomer met een klein crossertje in me tuin in frankrijk te crossen en daar een beetje over heuvels te jumpen en wheelies te maken:rolleyes: Ik vroeg me dus gewoon af of die japanse pitbikes een beetje lang meegaan en of ze tegen een stootje kunnen....

zoon thumbstar lijkt me ook wel wat en is nog redelijk cheap.. ervaringen>?
redelijk cheap?
een thumbstar kost snel 1700 euro, als je dat cheap vind,
dan raad ik je echt aan een 2e hands 125cc 2takt te kopen.
 
Bij een kawasaki klx moet je denken aan zo'n 2300 euro deze zijn bijna niet tweedehands te vinden, bij een thumpstar (vergelijkbare) kwaliteit betaal je nieuw zo'n 2000 euro, laat je niet voor de gek houden door neppe crossers met bekendere stickersets van budd racing of net wat want de chinese zijn zo gewiekst dat ze alles namaken. Dus voor het serieuze wheely croswerk neem en klx, thumpstar en je hebt minstens 5 jaar zonder problemen plezier.
 
Kan allemaal wel wat goedkoper hoor... Voor 1200/1400 euro heb je ook wel een aardig goede. Voor die prijs heb je ook een mooie thumpstar 2e hands.

Tussen die chinese "rommel" is ook nog wel verschil. Sommige zijn helemaal niet zo slecht maar dan ga je wel snel naar de 800 eu ong.

Kzit ook te kijken naar een pitbike maar dan meer ala supermotard dan gaat de boel tenminste niet zo snel naar de pleuris. Btw gemiddeld 125cc ding heeft 10pk :X
 
Die site die je liet zien dat zijn allemaal van die midibikes 4 takt (hoef je ook niet te schakelen volgens mij). Rijden voor geen meter beter haal je gewoon 125cc 2 takt kawasaki, honda, yamaha enz. maar dan een echte dus niet zo'n kleine:p
 
Eh, maar wat is nou leuk om gewoon mee door een weilandje te beuken?
Beetje ruig... En wat je dus niet na elk ritje tot in detail schoon moet maken...

Lijkt mij ook wel wat namelijk 8)
 
Back
Top