crosser 125cc goeie kwaliteit?

Advertisement - register to remove this

Bullshit wat je zegt.

Heb zelf een enkele keer op zo ding gereden niet die zoals zoals hierboven.
Maar het gaat echt HARD snelheid zit zo rond 115 km/u en dat is echt heel hard op zo ding.

Het koppel van zo 4 takt is hoger dan zo'n 2 takt. En de blokken die eronder zitten kunnen heel veel hebben en gaan veel langer mee dan een 2 takt. En je hebt aanzienlijk minder onderhoud
 
ik heb zelf een RM250 , leuk speelgoed ,maar denk er wel aan dat een 2 takt wel meer onderhoud nodig heeft dan een 4 takt , een 4 takt is veel minder gevoelig ,alleen zou ik dan minimaal een 400 nemen anders heb je idd niet veel vermogen..

een kameraad van mij heeft een Suzuki DR 400 uit 81 en dat ding loopt altijd en goed , zonder veel problemen en trekt overal door :)
mijn 250 (en een RM125 ook wel) is toch wel wat sneller maar die 4takt loopt toch nog wel lekker mee hoor.

tis maar net wat je het liefste hebt , een 80cc crosser is ook nog supersnel alleen niet echt wat voor grote mensen (lengte bedoel ik en gewicht), kawasaki 80 oid..
 
inmiddels zijn er 125cc 4T die menig harder knallen als een 125cc 2Takt.

Het wordt pas interessant op meer CC's vooraal 4T,
als ik jou was zou ik een 2e hands yamaha kopen(of honda die gaan amper kapot) in 125cc 2T. maar daaretegen, een crosser vraagt veel onderhoudt en dat is duur. :p
 
Onder de 400cc op een 4tact crosser geen vermogen ?
heb je ooit op een 250cc yamaha/honda gereden deze zijn simpelweg op de cross handelbaarder en sneller op deze leeftijd als welke 450 dan ook, tot ongeveer de 28/30 heb je niks aan een 400 of iets dergelijks. Deze worden simpelweg gekocht om toch op een goedkopere manier te blijven crossen.
 
naja , ik ben 28 , dus ik moet dan een 400 gaan zoeken nu ? :p

ik rijd op beiden , een 4 takt vind ik persoonlijk niks (geluid o.a.) ,een 250 of 125 2t is gewoon lekker ruig , maar als je een lekker lopende machine wilt hebben kun je best een 400 4t kopen vind ik , ongeacht hoe oud je bent..
 
een pitbike valt onder speelgoed , niet onder crossers , je kunt er niet eens mee crossen ...

crossen noem ik ploegen door het zand , wat hij dan bedoelt is een beetje rondtuffen..

dan moet de topicstarter maar wat duidelijker zijn..
 
Koop een kawasaki klx of een thumpstar zoals er is gezegd, mijn broertje heeft al 3 chinese versleten als je ze net koopt zijn ze wel goed maar naar 2keer rijden begint de elende.
 
idd zeker nooit aan beginne die 125cc pitbikes, 3 vrienden van me hadden er ook allemaal 1 gekocht, lopen doen ze wel, maar erg lang gaan ze gloof ik niet mee bij een vriend van me was de ketting na 'n paar keer al geknapt, daarna trok hij voor geen meter meer, wat niet weg te krijge was.
daarna had un andere dat hij in de 3de versnelling kei gaar klonk..
en die van de 3de was helemaal na de kut want die deed gwoon helemaal niks maar..

hier hebben ze in totaal net un dikke 2 maande op gereden, alles schoongemaakt na elke keer boscrossen, beter koop gwoon kwaliteit want dit is echt niks.
 
Back
Top