croix 5 oktober

mooi toch, dan worden de mannen iig van de jongens onderscheiden:+

ik kan me nog een 4 uurs herinneren dat er ijs op het asfalt stond, eind rechte stuk:p
 
Pfew, ik ook wel. 'S ochtends eerst ijskrabben voordat je je startnummertjes kon plakken. Arno Bremer op de scoot van Rick Pellenberg die eind van rechte stuk ff verder ging met de scooter op ze kant. M'n pa die het zo koud had van 4 uur rondes tellen dat ie de weg naar huis niet meer wist. Ik heb der zin in :D
 
Voor ons vandaag geen start, afgelopen week tijdens een proefrit is de SR kapot gelopen en we hebben geen reserve materiaal;(

iedereen veel succes.
 
Zoo net thuis.

2de @ topscooter geworden (10de overall) 2 ronde's achterstand op nr 1. (kervin en harm)

ga nu slapen . aju
 
weer: storm
pak: nat
helm: nat
handschoenen: nat
laarzen: nat
tent: dood
scoot: trashed
humeur: bluh
huisje: jeej +ralf+
bed: jeej +ralf+

daag :)
 
weer: storm
pak: nat
helm: nat
handschoenen: nat
laarzen: nat
tent: dood
scoot: trashed
humeur: bluh
huisje: jeej +ralf+
bed: jeej +ralf+

daag :)

ik vond het wel aardig van jullie, dat jullie als eerste een poging deden om de baan droog te maken :D Tentje over de baan.
 
Zooo,

Ik ben weer bij het bewustzijn na een nat dagje Croix en Ternois.

Bij ons is het wat ik al verwachte rond een uur of 3 in de nacht begonnen met regenen. Eigelijk tot we weg gingen naar huis.
Maar de regen was niet hard. Het was een contenu mizerbui tot lichte regen. Dus ideaal om je raceritme te bepalen.(niet te wisselende weersomstandigeheden)

Na de eerste 2 trainingen gehad te hebben hebben we de laatste probleempjes opgelost en waren we in preciepen klaar voor de wedstrijd.

We gingen starten op volgorde van start nr (25ste dus)De lampen gingen uit en ik moest het gas aardig rustig aan open draaien omdat ik een muur van schakel brommers voor me had. En als nog als ging ik als 6de ofzo de eerste bocht in. De nr 1 van de scooters kwam me vrij snel voorbij maar gewoon rustig laten gaan. Want het duurt nog heel lang. Of 3 kwart de race kwam de nr 1 in de problemen en daardoor hebben wij 1 ronde voor gelegen op hun. Maar dit hebben wij niet vol kunnen houden omdat hun gewoon een tandje te snel waren voor ons.

Al met al zeer blij met onze 2de plaats en op voor volgendjaar. Hopelijk nu wel droog!

Gegroet Rop & Roelof.

Ps. Wat ons wel heel erg opviel is dat we aardig wat expie's in de bochten voorbij konden terwijl wij op onze dunlops moesten rijden en hun full wet regenbanden konden kiezen. Ook het uitremmen op het einde van het rechte stuk was gewoon mogelijk.
 
donders wat een kloten weer, de tent ging gewoon met 10 banden en velgen eraan en 20 liter benzine over de baan. Ik snapte er echt niks van. Verder wel heerlijk kunnen slapen in het huisje dat we gehuurd hadden. En wat achtelijk dat je niet met regenbanden mag rijden in de regen!
 
In de eerste training heb ik nog wel even met een sava voor gereden.
Daarmee kon ik wel goed hard rond komen.
Na de eerste training moest ik het bandje verwisselen voor een dunlop, anders mocht ik niet meer rijden.
Met de dunlop voor was ik het gevoel kwijt en heb het in de loop van de dag ook niet meer kunnen vinden helaas.

Motorische problemen heb ik niet gehad, aan het eind was niet te merken dat hij er een 4-uurs race op had zitten.

We zijn toch nog als 6e gefinisht in de topscooter en 19e algemeen.
(De andere klasses moeten zich trouwens schamen dat er nog 6 topscooters bij de eerste 19 zitten ondanks dat wij met (niet opgesneden) dunlops moesten rijden)
 
http://mylaps.com/results/showrun.jsp?id=985487

Hier staan de reseltaten.

Kerv. 6 ronde's voor het eind heb je ons pas weer gepakt, ik d8 dat dat al eerder was gebeurt!!

Nog maals feli jullie.

(slaat zichzelf voor ze kop dat de nrg niet klaar was :D)

6 rondes voor het eind hebben we jullie pas weer kunnen inhalen, maar toch met het verschil van 2 rondes gewonnen8)

Het was gewoon een leuke dag! Op het eind werd het alleen wel erg koud. 4uren race blijft altijd spannend, want door de technise problemen hebben wij inderdaad veel tijd verloren. Heel houde is gewoon de idealen combinatie voor zoon race!!!

Het was zeker een leuke wedstrijd op naar 2009!

Met de NRG hadden jullie wel goeden regenbanden kunnen gebruiken:D

Gr Kerv
 
Back
Top