Cpi Supermoto 50

atx

Grote klappen snel thuis!
Weet iemand hier wat een nieuwe Cpi Supermoto 50 kost? En waar hij te koop is? Ook iets bekend over de kwaliteit?
supermoto_detail.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Thx Razma, gelukkig zijn ze dus leverbaar. Jammergenoeg staat de prijs er niet bij, nnb wordt aangegeven. In de Scootin staat dat de crosser 1900 kost en de sm 2000. Kan dit kloppen?
Lijkt me toch een aantrekkelijk duo.. goedkoop, best mooi ( toch ) en ook nog elecktrische start. Afwerking ziet er ook goed uit: remhevels met rubbers, chrome uitlaat, wave-disks, chrome standaard, doorzichtige knipperlichtglaasjes..

Hier is de cross versie te zien:
7483cpi004.jpg
 
Last edited:
Hey vette dingen man!:)
Maar wtf stond die op de motorrai naast de yetforce:|
Helemaal niet gezien! maja ik ben benieuwd wat eronder hangt!
Weet iemand dat hier al....am6 ofzo of een iegen blok?
 
Originally posted by RiejuFreak
Maar wtf stond die op de motorrai naast de yetforce:|

Dat is geen Jetforce. Het is ook een CPI model dat dit jaar uit komt. Soort DNA, check de wielen maar, heb ook al de folder ervan gezien. CPI is een nieuw merk, de scooters worden ontwikkeld door Oostenrijkse studenten. De scooters hebben imitatie minarelli blokken en maken veel gebruikt van lichtunits etc van andere scooters.

Ik weet wel iets over de kwaliteit van de scooters, een knakker op m'n school heeft een CPI Oliver. De scooter heeft wel veel last van telkens kleine probleempjes (achterrem, brakke uitlaatophanging etc.).

Maar over het algemeen heb je veel scooter voor je geld.
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Dat is geen Jetforce. Het is ook een CPI model dat dit jaar uit komt. Soort DNA, check de wielen maar, heb ook al de folder ervan gezien. CPI is een nieuw merk, de scooters worden ontwikkeld door Oostenrijkse studenten. De scooters hebben imitatie minarelli blokken en maken veel gebruikt van lichtunits etc van andere scooters.

Ik weet wel iets over de kwaliteit van de scooters, een knakker op m'n school heeft een CPI Oliver. De scooter heeft wel veel last van telkens kleine probleempjes (achterrem, brakke uitlaatophanging etc.).

Maar over het algemeen heb je veel scooter voor je geld.

Ow haha sorry:eek: Ik ben nog niet zo thuis in de scooter wereld en al die modellen....maja da komt wel als ik weer uit het gips ben en weer ga werken bij de brommerzaak waar ik sinds kort werk heb.....maar hij is wel vet idd
 
Back
Top