CPI Hussar, Keeway focus of F-Act opvoeren

kevin_vermeulen

Well-Known Member
hallo allemaal,

voor de gene die een CPI Hussar, Keeway Focus of Keeway F-Act willen opvoeren richting de 60 zie hieronder:

-vario ring eruit.
-grotere sproeier (60).
-andere rollertjes.

ik hed dat zelf gedaan met mn keeway focus, hij rijd nu 75 op mijn teller maar dat is bullshit, t zal rond de 60-65 zijn.

als je m erna nog wat harder wil later lopen:
-andere uitlaat (ik had zelf eerst een mega ding van keeway eronder hangen, heb een terugloop van keeway zelf gekocht. daar het dode buisje dichtgeknepen en vastgelast en alle proppen eruit gehaald).
-nog iets grotere sproeier erin (heb er een 84 ingehad, dit is goed als je je luchfilterbegrenzer eruit haald).

hij trekt een stuk beter en rijd rond de 65-70.

k moet wel erbij zeggen dat als je een spoeier 84 erin heb zitten en je je luchtfilterbegrenzer eruit heb gehaald hij langzaam wat slechter gaat lopen! een oplossing is misschien een iets kleinere sproeier (zelf nog niet geprobeerd).

gr kevin
 
Advertisement - register to remove this

-vario ring eruit.
-grotere sproeier (60).
-andere rollertjes.

ik hed dat zelf gedaan met mn keeway focus, hij rijd nu 75 op mijn teller maar dat is bullshit, t zal rond de 60-65 zijn.

als je m erna nog wat harder wil later lopen:
-andere uitlaat (ik had zelf eerst een mega ding van keeway eronder hangen, heb een terugloop van keeway zelf gekocht. daar het dode buisje dichtgeknepen en vastgelast en alle proppen eruit gehaald).
-nog iets grotere sproeier erin (heb er een 84 ingehad, dit is goed als je je luchfilterbegrenzer eruit haald).

hij trekt een stuk beter en rijd rond de 65-70.

Ik heb de standaard sproeier en rollen, heb ik nog garantie als ik deze vervang en ga ik daarmee harder lopen en sneller optrekken ik rij nu 63 km/h ik heb keeway's terugloper en zitten er meerdere proppen in kun je vertellen waar want ik heb er volgens mij maar 1 uit( heeft de dealer gedaan)

alvast bedankt laat alsjeblieft iets weten
 
-vario ring eruit.
-grotere sproeier (60).
-andere rollertjes.

ik hed dat zelf gedaan met mn keeway focus, hij rijd nu 75 op mijn teller maar dat is bullshit, t zal rond de 60-65 zijn.

als je m erna nog wat harder wil later lopen:
-andere uitlaat (ik had zelf eerst een mega ding van keeway eronder hangen, heb een terugloop van keeway zelf gekocht. daar het dode buisje dichtgeknepen en vastgelast en alle proppen eruit gehaald).
-nog iets grotere sproeier erin (heb er een 84 ingehad, dit is goed als je je luchfilterbegrenzer eruit haald).

hij trekt een stuk beter en rijd rond de 65-70.

Ik heb de standaard sproeier en rollen, heb ik nog garantie als ik deze vervang en ga ik daarmee harder lopen en sneller optrekken ik rij nu 63 km/h ik heb keeway's terugloper en zitten er meerdere proppen in kun je vertellen waar want ik heb er volgens mij maar 1 uit( heeft de dealer gedaan)

alvast bedankt laat alsjeblieft iets weten

Zover ik weet vervalt je garantie zodra je zelf eraan begint te sleutelen. Althans op de werkzaamheden die je zelf verricht, kun je zowieso geen garantie verwachten want je hebt het dan immers zelf gedaan. En geen erkende dealer. ( te hard lopen mag sowieso niet)

Gr
 
Als ik me niet vergis gaat het hier gewoon over 2 takt scooters hoor?
En bij het verwijderen van de vario ring hoef je geen grotere sproeier te monteren.
 
Als ik me niet vergis gaat het hier gewoon over 2 takt scooters hoor?
En bij het verwijderen van de vario ring hoef je geen grotere sproeier te monteren.
klopt lees eerst het verhaal van kevin_ vermeulen is ;) hij zegt dat hij met een andere sproeier harder ging rijde maar zover ik weet kan da helemaal niet
 
Ja tenzij hij geleverd word met een te arm mengsel, maar dat lijkt me ERG stug aangezien de scooter dan waarschijnlijk kapot loopt.
 
Back
Top