Cpi gtr power

New Member
Hallo hallo ik ben joey en heb een cpi gtr.

Ik heb als setup:
Een getunde 70cc stage 6 cilinder
Rode drukveer
Polini blauwe trekveren
Artek sport vario met 3.5 gram rollen
70cc uitlaat
Nu even 16.5 mm cabrateur met sproejer 100 binnen kort 24 mm cabrateur.

Mijn vraag is of jullie toevallig een idee hebben of er een toeren begrenzer op zit bij de cdi heb nu een ontgrensde cdi besteld maar die komt morgen pas binnen.

Ik kom namelijk niet boven de 7 duizend toeren en heb wat filmpjes gezien met deze cilinder dan zou die op de teller 120 moeten gaan en die draaien allemaal boven de 10 duizend toeren.

Ik heb zelf al een beetje gekeken of er toevallig ergens valse lucht of zo is maar dat heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Ik vind btw de vario redelijk zwaar aan voelen ik denk dat het beter zou zijn met een mallosi vario hebben jullie nog wat tips want dit is 3x niks zo hij haald denk ik niet eens de 50 terwijl deze cilinder er net nieuw onder zit en nog in perfecte staat is. Alvast bedankt ik hoop snel wat te horen te krijgen
 
Advertisement - register to remove this

Dat je scooter te weinig toeren maakt kan er ook mee te maken hebben dat je te zware rollen hebt. Je moet je rollen en koppel veren weer afstellen op de huidige powerband. Ik ga ervan uit dat je eerst 50cc of een andere cillinder had? Dan moet de boel namelijk op nieuw afgesteld worden. De boel moet in 1 x op 1 toerental naar zijn top trekken. 0-30 is de koppeling en daarna neemt de Vario het over. Kijk ook eens naar je sproeier maat. Een grotere cillinder heeft als ik het goed heb ook een grotere sproeier nodig. Monteer dus een veel te grote sproeier aangezien te arm echt slecht is voor je wand en zuiger. En ga vanuit daar in stapjes omlaag en ga voor een koffie bruine bougie. Als je in 1 x optrekt en de hele tijd 7000 toeren maar maakt kan het inderdaad een begrenzer zijn.
 
Back
Top