nick-nick Geile beer 6 September 2004 #1 moet er perse een corsa zuiger in? [ik weet niet zeker of dit het juiste forum map is]
Vissa PB Guru 6 September 2004 #2 Ik weet al wat je bedoeld maar stel je vraag voortaan ff beter Je bedoeld zker of er in een Corsa cilinder een Corsa zuiger moet? Er moet een zuiger in met de diameter van de cilinder Upvote 0 Downvote
Ik weet al wat je bedoeld maar stel je vraag voortaan ff beter Je bedoeld zker of er in een Corsa cilinder een Corsa zuiger moet? Er moet een zuiger in met de diameter van de cilinder
Necromander Runner Poggiali 6 September 2004 #3 En volgens mij toch ook zelfde aantal zuigerveren? Upvote 0 Downvote
Vissa PB Guru 6 September 2004 #5 Gewoon zuiger nemen met hoeveel veren erop zitte zoals de orginele zuiger + dezelfde diameter ( op de mm nauwkeurig natuurlijk ) Upvote 0 Downvote
Gewoon zuiger nemen met hoeveel veren erop zitte zoals de orginele zuiger + dezelfde diameter ( op de mm nauwkeurig natuurlijk )
nick-nick Geile beer 6 September 2004 #6 ok, tnx, hij zal dan alleen wat z8er gaan ivm andere afwerking denk ik..... of heeft iemand de specificaties inc. foto????? Upvote 0 Downvote
ok, tnx, hij zal dan alleen wat z8er gaan ivm andere afwerking denk ik..... of heeft iemand de specificaties inc. foto?????