Corona

Bas

Administrator
Staff member
Volgens mij heeft iedereen er mee te maken :)

Wat doen jullie nu anders?

Hier werken we thuis, en ik probeer wat bewuster te zijn door niet met een snotneus naar de winkel te gaan.

Ik was benieuwd hoe onze forumleden dit ervaren, mocht je alleen je grappige plaatjes willen delen ben je uiteraard ook welkom om te reageren ;)
 
Advertisement - register to remove this

Op dit moment doe ik nog niet veel anders.. behalve op mijn werk.

Ik werk in een supermarkt en deze dagen zijn erg chaotisch. Mensen klauwen schappen leeg, snappen niet dat het dan even duurt voordat er weer nieuwe voorraad is..

Wel proberen we 1.5m afstand te houden van klanten, ook zijn de kassa's afgeschermd met plexiglas om onszelf en de klant te beschermen.

Ben ook wel benieuwd inderdaad hoe de rest het ervaard.
 
Op dit moment doe ik nog niet veel anders.. behalve op mijn werk.

Ik werk in een supermarkt en deze dagen zijn erg chaotisch. Mensen klauwen schappen leeg, snappen niet dat het dan even duurt voordat er weer nieuwe voorraad is..

Wel proberen we 1.5m afstand te houden van klanten, ook zijn de kassa's afgeschermd met plexiglas om onszelf en de klant te beschermen.

Ben ook wel benieuwd inderdaad hoe de rest het ervaard.
Ik woon in een flat , 12 hoog, met 65 plussers, die sowieso al ziekenhuis gangers zijn.
Wat ik doe?

Niet naar familie, wonen in een dorpje vlakbij Eindhoven.
Maar daar wonen de kleinkinderen van mijn vader en moeder. Mijn neefjes en nichtjes.

Veel buiten met de hond en scooter.
Veel handen wassen.
Scooter handschoenen boven al aan doen IPV beneden. Tja
 
Back
Top