Contactslot problemen

timo98

New Member
Hallo allemaal


Voor één of andere reden kan ik mijn contactslot niet op contact zetten zodat ik mijn motor kan starten. Ook draai hij wat door.
Aangezien ik mijn kabelboom heb overgebracht naar een andere brommer zou ik graag willen weten hoe ik hem in contact zet zodat ik andere elektronica kan testen.
 
Advertisement - register to remove this

Type/merk scooter?

Je hebt nu een oude kabelboom naar je scooter overgebracht waarbij je dit elektronisch probleem nu hebt, begrijp ik 't zo? Wat is er met de originele kabelboom dan?
 
VX50, oude brommer was ook een vx50. Ik weet dat het het contactslot is want mijn alarm gaat wel. Alle andere elektronica gaat niet.

Dit komt omdat ik mijn contactslot niet op " contact" kan zetten.
 
Het contactslot begon vreemd te doen wanneer ik de kabelboom had overgebracht naar mijn brommer. Ik had daarbij wel de connector mee overgebracht van de oude brommer naar de nieuwe.
 
Ok.
Maar begrijp nog steeds niet waar de originele kabelboom gebleven is. Als deze wel in orde was/is waarom gebruik je deze dan niet?
 
Timo,

wat meer uitleg bij je antwoorden mag wel, anders verliezen de leden die je willen helpen hun geduld en zul je het uiteindelijk zelf moeten uitzoeken!!!

AGM is niet erg scheutig met schema's, die van jouw scooter heb ik in ieder geval niet.

Misschien moeten we het dan anders aanpakken met de volgende vraag.

Welke kleuren draden zitten aan je contactslot?
 
Back
Top