contactslot deel 2

jayvanveen

Member
Nu heb ik eindelijk alle goede onderdelen, zit het elektrisch gedeelte in mn contactslot. nu heb ik alleen het probleem dat ik het contacthulsel er niet in krijg, maar het slotje zelf wel zonder hulsel, zie de fotos voor duidelijkheid ik krijg nu ook niet dat gedeelte met sleutel eruit. iemand tips? aangezien kk het niet kapot wil maken
 

Attachments

  • 86A04E37-E10E-4453-A673-5E2AEF18F237.jpeg
    86A04E37-E10E-4453-A673-5E2AEF18F237.jpeg
    114.3 KB · Views: 21
  • 25019A3C-08A1-4F86-833B-24209B105E75.jpeg
    25019A3C-08A1-4F86-833B-24209B105E75.jpeg
    121.8 KB · Views: 22
Advertisement - register to remove this

Slot zelf kun je eruit halen door het "lipje" omhoog te schuiven met een kleine schroevendraaier via de "achterkant" (gepaard met rustig de slot naar achter duwen wanneer je de lipje omhoog schuift).

Wat betreft de contactslothuls: Als je de hulsel goed bestudeert zie je als het goed is een klein vierkant blokje. Deze blokje dien je uit te lijnen met een kleine uithamming in het contactslotbuis op het frame.

EDIT: Zodra je het slot eruit hebt weten te krijgen kun je het beste het slot eerst in de contactslothuls doen, om vervolgens de huls in het contactslotbuis te zetten!
 
Slot zelf kun je eruit halen door het "lipje" omhoog te schuiven met een kleine schroevendraaier via de "achterkant" (gepaard met rustig de slot naar achter duwen wanneer je de lipje omhoog schuift).

Wat betreft de contactslothuls: Als je de hulsel goed bestudeert zie je als het goed is een klein vierkant blokje. Deze blokje dien je uit te lijnen met een kleine uithamming in het contactslotbuis op het frame.

EDIT: Zodra je het slot eruit hebt weten te krijgen kun je het beste het slot eerst in de contactslothuls doen, om vervolgens de huls in het contactslotbuis te zetten!
ja heb het, eindelijk gelukt! weet alleen niet of ik de borgplaat er goed in heb gedaan.. maar het zit nu dus dan zal het wel
 
misschien dat het slotje niet in het slotnok past, dat ie doordraait komt omdat je slot er niet in zit
Wat zit hier dit is onder de stekker zit hier die borgpen
Post automatically merged:

Wat zit hier dit is onder de stekker zit hier die borgpen
+ Hoe heb jij joune erin gezet had jij dat groene pinnetje ingedrukt of hoe deed je dat?
 

Attachments

  • IMG_9802.png
    IMG_9802.png
    497.7 KB · Views: 18
Wat zit hier dit is onder de stekker zit hier die borgpen
Post automatically merged:


+ Hoe heb jij joune erin gezet had jij dat groene pinnetje ingedrukt of hoe deed je dat?
het elektrisch gedeelte moet je goed zetten op het nok en dan zet je een borgschroef ering, zie de foto.
 

Attachments

  • 736B417C-2168-4794-A3BE-1F463E6274A6.jpeg
    736B417C-2168-4794-A3BE-1F463E6274A6.jpeg
    74.7 KB · Views: 23
ja je slotnok moet gewoon op een bepaalde manier zitten heb er momenteel geen foto van, heb je foto van die borgpen?
Borgpen heb ik eruit gehaald ben m nu kwijt woensdag heb ik nieuwe. Maar wat van schroefje heb jij in die van jou
Post automatically merged:

Borgpen heb ik eruit gehaald ben m nu kwijt woensdag heb ik nieuwe. Maar wat van schroefje heb jij in die van jou
Die bij jou slot zegmaar
 
Back
Top