ja heb het, eindelijk gelukt! weet alleen niet of ik de borgplaat er goed in heb gedaan.. maar het zit nu dus dan zal het welSlot zelf kun je eruit halen door het "lipje" omhoog te schuiven met een kleine schroevendraaier via de "achterkant" (gepaard met rustig de slot naar achter duwen wanneer je de lipje omhoog schuift).
Wat betreft de contactslothuls: Als je de hulsel goed bestudeert zie je als het goed is een klein vierkant blokje. Deze blokje dien je uit te lijnen met een kleine uithamming in het contactslotbuis op het frame.
EDIT: Zodra je het slot eruit hebt weten te krijgen kun je het beste het slot eerst in de contactslothuls doen, om vervolgens de huls in het contactslotbuis te zetten!
Welk elektrisch gedeelte bedoel je ik heb hetzelfde probleem? Ik krijg mijn contactslot niet erin? Kan je in stapjes uitleggen hoe je dit hebt gedaan?ja heb het, eindelijk gelukt! weet alleen niet of ik de borgplaat er goed in heb gedaan.. maar het zit nu dus dan zal het wel
contactslot heeft inprincipe 3 delen, elektrisch (achteraan), slot nokje( midden), slot cilinder (vooraan). wat krijg je er precies niet in?Welk elektrisch gedeelte bedoel je ik heb hetzelfde probleem? Ik krijg mijn contactslot niet erin? Kan je in stapjes uitleggen hoe je dit hebt gedaan?
Het slotje zelf en de huls. Hij draait ook door. Wat hoort hier normaal te zitten?contactslot heeft inprincipe 3 delen, elektrisch (achteraan), slot nokje( midden), slot cilinder (vooraan). wat krijg je er precies niet in?
misschien dat het slotje niet in het slotnok past, dat ie doordraait komt omdat je slot er niet in zitHet slotje zelf en de huls. Hij draait ook door. Wat hoort hier normaal te zitten?
Wat zit hier dit is onder de stekker zit hier die borgpenmisschien dat het slotje niet in het slotnok past, dat ie doordraait komt omdat je slot er niet in zit
+ Hoe heb jij joune erin gezet had jij dat groene pinnetje ingedrukt of hoe deed je dat?Wat zit hier dit is onder de stekker zit hier die borgpen
het elektrisch gedeelte moet je goed zetten op het nok en dan zet je een borgschroef ering, zie de foto.Wat zit hier dit is onder de stekker zit hier die borgpen
Post automatically merged:
+ Hoe heb jij joune erin gezet had jij dat groene pinnetje ingedrukt of hoe deed je dat?
Hoe weet je dat dat gedeelte goed zit en die borgschroefjes moet ie die bestellen of past er ook een borgpen inhet elektrisch gedeelte moet je goed zetten op het nok en dan zet je een borgschroef ering, zie de foto.
ja je slotnok moet gewoon op een bepaalde manier zitten heb er momenteel geen foto van, heb je foto van die borgpen?Hoe weet je dat dat gedeelte goed zit en die borgschroefjes moet ie die bestellen of past er ook een borgpen in
Borgpen heb ik eruit gehaald ben m nu kwijt woensdag heb ik nieuwe. Maar wat van schroefje heb jij in die van jouja je slotnok moet gewoon op een bepaalde manier zitten heb er momenteel geen foto van, heb je foto van die borgpen?
Die bij jou slot zegmaarBorgpen heb ik eruit gehaald ben m nu kwijt woensdag heb ik nieuwe. Maar wat van schroefje heb jij in die van jou
ja is gw echt een heel klein schroefje echt super kleinBorgpen heb ik eruit gehaald ben m nu kwijt woensdag heb ik nieuwe. Maar wat van schroefje heb jij in die van jou
Post automatically merged:
Die bij jou slot zegmaar
Okeeee heb je soort van foto voor me van google fzja is gw echt een heel klein schroefje echt super klein
zo klein alleen dan insteeksleutelOkeeee heb je soort van foto voor me van google fz
Kan deze ook of moet die bv inbus of kruis zijn. Zoja welke soort bedoel jezo klein alleen dan insteeksleutel
originele is gw inbus, maar zal vast andere inpassenKan deze ook of moet die bv inbus of kruis zijn. Zoja welke soort bedoel je