This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

contact slot bevroren?

jeffrey16

Aprillia RS50 Custom Naked | Zundapp KS50 Super
vanmorgen reed ik met -4 aan naar school met mn naked aprillia rs50, helemaal niks mee aan de hand maar toen ik eenmaal op school aankwam en ik zette hem uit daarna wou ik mijn sleutel eruit halen (want ik had hem naar links gedraaid), maar toen zat hij vast ofzo en hij ging ook niet op het stuurslot.
daarna heb ik hem toch eruit gekregen maar niet heel soepel maar hij gaat er veel te soepel in en hij gaat ook niet meer op het contact, dus mijn bevindingen zijn 2takt olie erin laten lopen? want dat is het enigste wat ik kan bedenken of heeft dit gewoon tijd nodig om te ''ontvriezen''
 
Met bevriezen heeft het volgens mij niets te maken.
Dat verschijnsel treed op wanneer een voertuig de hele nacht buiten heeft gestaan.
Heb nog nooit gehoord dat dit tijdens het rijden gebeurd.
Lijkt mij eerder dat deze gesmeerd moet worden.
Gebruik een siliconen-spray.
Dit reinigt, smeert en beschermd.
Koop je gewoon bij de Action/Halfords/Gamma o.i.d.
Wist je trouwens dat je met deze spray ook heel goed kunststof kappen kan beschermen ?
SUCCES..!!
 
Reactions: Bas
..Slot spray is speciaal ontwikkeld voor sloten ,aanbevolen door Oa Lips , Nemef, Abus etc etc, tevens is Siliconen spray een absolute No No .. voor je lak , als je kappen bijgewerkt , en of overgespoten moeten worden heb je een probleem ... Siliconen spray verooorzaakt : Fish Eyes, craters in je spuitwerk.
 
nou bijv als ik hem een nacht heb laten staan dan doet ie hetzelfde en ik hou de föhn erop voor 30 seconden en hij werkt weer, maar na een halfuur rijden en ik ben weer op school kan ik met mijn sleutel wel contact aan en uit zetten maar als ik hem eruit en weer erin doe dan niet lijkt alsof het onderste in het contact slot WEER zit vastgevroren
 
de siliconen spray werkt, maar toen ik sochtends dit ook had voordat ik de siliconen spray gebruikte deed hij het ook niet toen had ik even de föhn erop gehouden en daarna de siliconen spray erin gespoten en nu heb ik nergens geen last meer van.