Condoleances Mario van der Heijden

Van wat ik begrepen heb was deze man zelfs in z´n ziekenbed nog bezig cilindertjes te bewerken.
Meer passie voor de sport dan dit kan ik me niet bedenken.

Veel respect voor deze man en bij deze mijn condoleance betuiging.
 
Condoleances aan de nabestaanden, en succes met het verwerken van deze verdrietige gebeurtenis... Ik wist wel wie Mario was, hij heeft zijn stempel wel op het scooterracen gezet...
 
Mario was zeker een grootheid in de 2takt tuning. En een zeer groot verlies voor de scooterwereld. Kende hem ook niet persoonlijk maar wou dit toch even kwijt. Mijn medeleven gaat naar hem en zijn nabestaanden... RIP....
 
o jezus :eek: mario v/d heijden overleden.

sterkte aan de na bestaanden!

Jammer genoeg heb ik hem zelf nooit ontmoet, maar ik heb altijd de beste verhalen gehoord over deze man. Erg spijtig dat hij al op zo'n veel te jonge leeftijd het leven heeft gelaten. rust zacht
 
Familie en vrienden gecondoleerd!

Mario, ik heb veel van je geleerd, maar wou zeker nog veel meer van je leren. Ik keek zeker tegen je op!
Rust zacht!

HRE.
 
jezus.. 41 veel te jong..

Hoorde van de week al op msn dat hij in coma was geraakt..
is allemaal best snel gegaan...

iig sterkte aan vrienden en familie

michael
 
beste familieleden, vrienden en kenissen,

ik wens jullie heel veel sterkte toe in de komende tijd!!
al heb ik hem zelf niet gekend....een overlijden is toch altijd wel een groots verlies....

veel liefs
 
R.I.P.

kende hem niet, maar zo te horen was een grote naam in de racewereld
succes en sterkte toegewenst aan familie/vrienden/kenissen
 
Te vroeg

Plotseling van ons weggenomen en geen kans meer gehad om verder te leven en de dingen te doen die je zo graag nog wilde doen.
Je had zoveel wilskracht, maar na zoveel vechten was deze strijd te zwaar om te kunnen overwinnen.
Heb hier geen woorden voor.

Je zal altijd in mijn hart en gedachten blijven.

R.I.P.
 
De motor achter veel vakwerk.

Een taaie strijder, Een groot man.


Sterkte toegewenst aan alle relaties.

Anthony van Nies
Twins Scooterservice
 
Back
Top