Condoleances Mario van der Heijden

geen woorden.

mijn condoleance voor al zijn familie en nabestaande. het HRE stage 6 team (raymond, jack en ik) zullen er alles aan doen dat niemand HRE ooit meer vergeet

veel sterkte

idd raymond
The Power Behind His Hands ... We Will Never Forget
 
OMG, 41 jaar is geen leeftijd om te sterven!

Gecondoleerd en veel sterkte aan alle familieleden, vrienden en mensen die hem gekend hebben.
 
g-one said:
woorden schieten ons tekort om te zeggen hoe treurig we het vinden dat dit heeft moeten gebeuren, Mario is in onze ogen iemand geweest die ondanks al zijn kwalen zich helemaal kon laten gaan in zijn hobby, 2-takt tuning. Iets wat hij vol overgave deed.

Ook voor mij zijn dit de juiste woorden.
 
Ook vanuit mijn kant de condoleances. Naar wat ik begrijp heeft de scooterrace en 2-takt scene een zeer geweldige doorzetter naar het beste vermogen verloren.
 
spijtig dit te horen , ik weet niet of ik m ooit ben tegengekomen oid maar in ieder geval gecondoleert vanuit deze kant en sterkte voor familie en vrienden...
 
jah erg jammer dat hij nu al op moest geven iedereen die al lang bij de sobw meeliep kende mario wel ik hoop dat het goed gaat met de mensen waar hij vaak bij was ik was al ff niet meer geweest klote om hem zo weer terug te zien
 
Gecondoleerd met dit verlies. Ik kende Mario niet persoonlijk maar toch wou ook ik hierbij zeggen dat 41 jaar niet de leeftijd is om te gaan..

David Lagendijk, (Thoms Racing Team)
 
Een man met een ongelofelijk sterk doorzettingsvermogen.... Ondanks alle beperkingen en z'n ziektebed, heeft hij de laatste jaren, toch nog de kans gemaakt, om de 2-takt hobby's voor andere mensen zeer succesvol mogelijk te maken...

Mijn gedachte gaat uit naar zijn familie en vrienden, en wensen hen veel sterkte in de komende moeilijke periode.
 
Gecondoleerd aan alle vrienden en familie, ik heb hem helaas nooit gekend maar weet van bekende dat het een man was met doorzettingsvermogen en een hoop kennis over 2takt tuning. respect
 
Back
Top