computer hulp: monitor lichter

Xearo

GC Member
ik heb een probleempje. ik heb nu een andere monitor dan eerst en ik speel wel eens counterstrike. nu is mijn probleem dat ik mijn monitor niet lichter krijg. nu zie ik bij cs niks in het donker en bij de vorige monitor wel. wat kan ik hieraan doen? de instellingen bij cs staan al op het lichtst.
 
Advertisement - register to remove this

op bureaublad rechtermuisknop - eigenschappen - instellingen - geavanceerd - *naam 3d kaart* (bv. GeForce) ...

en daar ergens zoeken waar je je contrast en helderheid kunt aanpassen en daarna als standaard zetten
 
sommige mensen hebben die opties niet waaromder ik met mijn gf4 ti4600 , met powerstrip kun je je brightness op 150% zetten en kun je dat binden op een toets ( bv alt+F12 ) en bind je 200% aan bv alt+F11 , kun je ingame wisselen van brightness
 
Originally posted by FalStaff
sommige mensen hebben die opties niet waaromder ik met mijn gf4 ti4600 , met powerstrip kun je je brightness op 150% zetten en kun je dat binden op een toets ( bv alt+F12 ) en bind je 200% aan bv alt+F11 , kun je ingame wisselen van brightness

Wat voor een ti4600 heb jij dan ?

bij mijne (ASUS) zitten die opties wel op, en als je 'm daar niet mee bijgesteld krijgt is er toch echt iets met je monitor.
 
Dit heeft te maken met je VIDEO-OVERLAY/OPENGL settings. Peuter in de buurt even, want op deze manier zouden divx en andere filmpjes in mediaplayer net zo donker moeten zijn.
 
Back
Top