This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Computer help nodig

PowerFreak

Love her :P
Ik heb me computer opnieuw geinstalleerd, en nu heb ik een paar problemen. 1. Het beeld is heel sloom. Dus je druk het pijltje naar beneden in een site en dan scant ie hem zeg maar weer over en dat gaat zo door en 2. de tekens van het toetsenbord staan op de verkeerde plaats.installed maar geen resultaat.

Win xp
p4

Help me
 
Ik heb die cd rom geinstalled, en dat met dat beeldprobleem. je scrollt naar beneden, en dan gaat het heel langzaam. Normaal vleoit het beeld in 1 keer door naar beneden, maar nyu blijft ie haken en dan gaatie ie
 
Voor tekens op toetsenbord heb je tijdens de installatie niet nerderlands, verenigdestaten (internationaal) gekozen waarschijnlijk. Kun je nog aanpassen bij configuratiescherm en dan toetsenbord.

Voor beeld gedoe, probeer es drivers van je vga opnieuw of download andere (nieuwere). Kan ook meerdere oorzaken hebben dat dat zo is.
 
kan er ook aan liggen, dat de pagina`s nog niet in het geheugen staan. ALs je meerdere malen de zelfde pagina opent dan zet die hem namelijk in het geheugen
 

em, je toetsen bord indeling is normaal anders wel VS ( internationaal) en niet Nederlands, ofcieel Nederlands toetsen bord heeft andere indeling, bij mij iig wel
 
hij bedoelt toetsenbord INDELING VS internationaal en Toetsenbord TAAL Nederlands
 
Originally posted by Metal
hij bedoelt toetsenbord INDELING VS internationaal en Toetsenbord TAAL Nederlands

als je bij toetsenbord onder het configuratie scherm een nieuwe taal toevoegd, stelt ie de indeling van die taal automatisch vast, en voor indeling nederlands is de taal ook nederlands. heb het net ff geprobeerd, en voor taal/indeling Nederlands zitten alleen de tekens anders(bij Nederlands(standaard)) en zijn de letters wel gewoon op de QWERTY-indeling ingedeeld
 
ja maar dan kan je de indeling wel weer veranderen!!!