Nope, het enigste waar je op moet letten is dat de zuigerveren goed zitten...
Het(de) slotje(s) van de zuigerveer (veren) moet(en) overeenkomen met het(de) pinnetje(s) in de zuiger.
Mja, automonteurs zijn geen scootermonteurs (Ik spreek uit ervaring), bij de een (Auto) heb je met meerdere cilinders, een nokkenas, kleppen e.d. te maken (OK er zijn ook 4 takt scooters, en 2 takt auto's (Trabant)), maar bij een 2T scooter staat alles vast (Tenzij je een binnenrotor hebt b.v.).
**EDIT** Ik gebruik ook een meteor zuiger, kost iets meer maar ze zijn gewoon goed (In m'n Kreidler had ik de goedkoopste zuiger die ik kon krijgen, maar volgens mij zijn die nog steeds beter dan de goedkoopste scooter zuigers...heb er geen uitleg voor, maar de keus is sowieso beperkt, en met een compressie verhouding van ~1:14 bleef het gewoon goed...uhh dat was een 50cc).