ik doe het altijd met 1200 waterproof, niet droog natuurlijk, maar met olie
waarom is je plaatje van neteigenlijk weg??
Omdat alle informatie op de website staat. Ik kwam tot inkeer dat het geen zin heeft hier alles te gaan kopieren. Nou vooruit 1 linkje dan:
http://www.xado.nl/images/stories/engine_3_nl.swf
Hoi,
Ken je XADO? Kijk op www.XADO.nl voor uitleg.
Het repareert metaal! en BRENGT DUS JE COMPRESSIE GEHEEL TERUG!! Het is een eenmalige behandeling!
Ik heb het zelf gebruikt voor mijn SV125. Je gehele motor knapt er van op. Mail me ev. voor informatie. hanssatink@gmail.com
hmm werkt dit 100% zeker bij mij? waarschijnlijk gewoons versleten cilinder..
en als t helpt hoeveel kost het en welke moet ik hebben? want ik kan t niet echt vinden op die site...
EDIT: heb t al gevonden... maar kan t ook als de scoot op mengsmering rijdt? en ik moet wel zeker weten of dit geen neppe zooi is die niet werkt voordat ik er 30 euro an uit ga geven..
bvd
Ik denk dat het misschien op 4-takt "kan" werken, als je googled zie je dat sommige mensen er baat bij hebben.
Bij 2-takt weinig vertrouwen, puur omdat een 4 takt als niet op mengsmering rijd, en de 2 takten toch wat nouwer luisteren.
Wil je aub stoppen met je XADO-spul. Als een zuigerveer zijn veerkracht is verloren en hij en de zuiger is versleten zal je met dat spul echt niks verbeteren..
Misschien kan je bij tellsell gaan werken. Hier hoef je product niet aan te smeren. (laatste waarschuwing) Dankje
Ja, dat kan. Als je searched op het forum kan je er wel wat over vinden. Op st.net staat volgens mij een verslagje van een bedrijfsbezoek wat ze keertje hebben gedaan.