Aangeboden Complete Sprinter Aerox 2F4R 24+pk Nieuwstaat!!

Status
Not open for further replies.

repsol_rox46

Well-Known Member
Omdat ik eigenlijk te weinig met mn sprinter doe verkoop ik hem. hij ziet er nog helemaal super uit en elk onderdeel is nog als nieuw! hij heeft max 20 km gereden met al deze onderdelen.

afb035jy9.jpg


Frame + Velgen: Gecoat 0,0 beschadigingen

Stuur: TNT (alles zeer netjes gepolijst incl. rempotjes/-hendels)
killswitch, aim-teller e.d. aanwezig
Tomaselli snelgas

Vork: paar cm verlaagt en helemaal gepolijst

Remschijf voor: Monsterdisk

Radiateur: origineel (electrische waterpomp, compleet met accu(houder) en schakelaar)

Zadelhoes: custommade Honda repsol

Carters: Max getuned (XSH) en aangepast op 2F4R

Cilinder + as: 2F4R (max getuned XSH) zit een nieuwe keiharde binnenwand in (POWERSEAL DUITSLAND)

Carb: Originele Keihin 28mm D-slide incl kelk (gepolijst) incl. Luchtfilter
omgelast subframe (XSH) + XSH wig

Inhoud carters alles MHR (ontsteking, overrange, vert. deksel, koppeling(huis), vertanding, membraan, spruitstuk etc..

Achterveer: Malossi RS24
3,5l karttankje in buddy
Paddockstand (in kleur van velgen)
Alle kappen 90% spuitklaar (Z-kappen achterkappen, monoseat, underseat aan elkaar gepolyesterd zeer mooi en spuitklaar) treeplank, accukapje, onderkuip, spatbord, voorkappen allemaal spuitklaar en netjes afgewerkt.

Scooter moet in zijn geheel weg, bieden/vragen naar onderdelen worden genegeerd.
Verkoop is inclusief allerlei spullen netje in een koffertje, rollers, trekveren, wat gereedschap on de veer te stellen boutjes, kappenschroefjes, jerrycan, olie, stickers etc...

De scooter is meer dan 100% compleet! accu laden, benzine erin, 1x kicken en je kan rijden.

Scooter is echt 100% in nieuwstaat en heeft 24+ pk, Hier kan nog meer uitgehaald worden en ook qua gewicht kan je er nog alles mee doen.

Als ik iets ben vergeten, ga er dan maar van uit dat het er gewoon opzit!

http://forum.scooterforum.net/forum/f66/dkt-rox-2-ngein-96919/

Doe een goed bod!

Contact:
tel:06 52 62 11 31
mail: kevinalblas@live.nl

Aub geen PM want die lees ik bijna niet
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top