Compleet blok

Matta06

New Member
Ik heb onlangs een TUNING KIT - PIAGGIO LANG - MALOSSI X R&D gekocht van deze site. Zou iemand mij kunnen vertellen of eventueel een lijst voor me wilt maken met alle onderdelen die ik nog nodig heb voor een compleet blok?

ALvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

De gehele overbrenging, carterkap, carburateur, luchtfilter en uitlaatpakking lijken ook te missen
aanraders voor de gehele overbrenging, carterkap, carburateur, luchtfilter en uitlaatpakking die bij deze kit passen?

Ben nog niet heel erg wijs met scooters dus daarom
 
aanraders voor de gehele overbrenging, carterkap, carburateur, luchtfilter en uitlaatpakking die bij deze kit passen?

Ben nog niet heel erg wijs met scooters dus daarom
En dan begin je hier mee?
Je begint in elk geval sterk, laat iemand je wel helpen met opbouwen en monteren van het spul want voor je het weet is het fout gegaan.

Maar wat je zou kunnen kiezen voor de overbrenging is een complete keramische overrange set van Polini. Met een Polini 3G koppeling en koppelingshuis. Vertanding zal echt een kwestie van proberen worden.

Carterkap zit er waarschijnlijk wel bij aangezien die normaal ook bij een setje Malossi carters zitten.

Carb zou ik zelf een Polini CP EVO 19mm of 21mm pakken. Maar een 24 of 28mm kan ook prima. Keihin 28mm is dan een aanrader.

Koelsysteem ligt eraan onder wat voor frame het komt. Is genoeg koeling te koop of zelf te knutselen.
 
En dan begin je hier mee?
Je begint in elk geval sterk, laat iemand je wel helpen met opbouwen en monteren van het spul want voor je het weet is het fout gegaan.
Hier sluit ik me bij aan.

Om zonder enige ervaring met scooters meteen een blok van duizenden euros te maken is zonde. Want je gaat fouten maken. Als geld geen probleem is moet je het vooral doen.
 
Hier sluit ik me bij aan.

Om zonder enige ervaring met scooters meteen een blok van duizenden euros te maken is zonde. Want je gaat fouten maken. Als geld geen probleem is moet je het vooral doen.
Is genoeg geld over om fouten te maken. Ik ga dit samen met iemand anders doen die wel veel van scooters weet, dus hopelijk de fouten minimaliseren.
 
Hier sluit ik me bij aan.

Om zonder enige ervaring met scooters meteen een blok van duizenden euros te maken is zonde. Want je gaat fouten maken. Als geld geen probleem is moet je het vooral doen.
Maar als je iemand hebt vlakbij die kan sleutelen dan is dit wel de leukste manier van leren. En als geld toch geen probleem is kan je eventueel die keramische Polini poulies die ik eerder noemde vervangen voor setje van 2Fast
 
Omdat de ts op het forum deze vragen stelde ging ik er van uit dat hij het alleen zou doen. Een leuk project is het zeker. Hoop dat we ook een video te zien krijgen wanneer hij af is
 
Back
Top