Cockpit probleempje

Aerox-Rulez

Well-Known Member
He,

Reed gister in de polder en ineens vol op de rem en ja hoor me kilometerteller kabel gebroken.
Nou ik nieuwe kabel halen en me voorkap en cockpit eraf gehaald.
De nieuwe kabel zit er op en die doet het ook alleen nou doen me cockpit lampjes het niet meer....:'( Nou heb ik wel gezien dat er 1 mist... Verder knipperen mijn 'grootlicht' en mijn 'olie' lampjes net als mij knipperlicht.
Ik heb wel gezien dat er 1 cockpitlampje mist.
Weet iemand toevallig of deze in serie geschakeld zijn of wat er mis is gegaan?
BVD Tim

Advertisement - register to remove this

nou, als je groot licht enzow gaan knipperen zoals je knipperlicht zal er toch wel ergens sluiting zijn lijkt mij.
stop er toch eens ff een nieuw lampje bij want mischien staan ze wel in serie geschakeld, je weet maar nooit.

Originally posted by cometon
nou, als je groot licht enzow gaan knipperen zoals je knipperlicht zal er toch wel ergens sluiting zijn lijkt mij.
stop er toch eens ff een nieuw lampje bij want mischien staan ze wel in serie geschakeld, je weet maar nooit.

Nee op je "dashbord" heb je twee van die lampjes die aangeven dat je grootlicht aanstaat en dat je olie bijna op is...die knipperen steeds

zal ff een nieuw lampje halen
mzzl

Hehe Typisch een aerox tikkie. Ik heb nog niet gehad dat de lampen beginnen te knipperen. Maar wel dat dasgbord lampje koop er gelijk maar 3 want als je de ene vervangt dat zet je het weer in elkaar en dan werken de andere niet meer. Staat niet in serie maar die dingen zijn gewoon op na een tijdje. Dat knipperen in dat een regelmatige knipper? Zo niet dan heb je kans dat je draadjes aardig aan het rotten zijn. Ik had het probleem als ik naar links stuurde dat ie kortsluiting maakte echt kut. Heb ik de totale bedrading vervangen .. Beetje knippen en plakken.

Originally posted by Daanje
Mja, gewoon cockpit eruit slopen en er een digiteller en een toerenteller inbouwen 8) Benzinemetertje zou eigenlijk ook wel handig zijn ;)

haha 8) zekers die wil ik er wel in hebben maar nu nog ff niet..geen geld:'( maar op zo'n toerenteller zit toch wel een benzine meter?
mzzl

Misschien wel koel idee voor in dashboard :)
Idee is alleen wel © bij mij :)

Zaag in tellerglas een gat waar een toerenteller en een digiteller inpassen en laat de rest van dasboard zitten. Alleen wel wijzertje van ori teller eraf slopen.
Met dit idee heb je ook nog je benzinemeter, niet dat die echt nauwkeurig is bij die van mij. Eerst rij ik volgens die teller heel zuinig en komt ie nauwelijks omlaag en ineens is me tank bijna leeg 8)

Back