Cockpit display kleur

am1

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met mijn onlangs aangeschafte scooter.
Het betreft een BTC F22, en ben bezig om deze op dit moment op te knappen.
Alleen het enige waar ik mij aan stoor is de kleur van het glas van mijn cockpit. Deze heeft namelijk een groene gloed.
Dacht eerst dat dit smerigheid was, maar het schijnt echt in het glas te zitten.

Hebben jullie misschien ideeen om dit glas weer helder te maken?
Schuren lijkt me namelijk geen optie omdat je hiermee het plexiglas beschadigt lijkt mij?
Daarnaast is het lastig om aan een nieuw glas te komen, omdat het een wat minder bekend merk betreft.

muyemw.png
 
Advertisement - register to remove this

..Koplampen van auto`s hebben ook dat probleem , bij de beter auto materialen set is daar een reinigings/polijstset voor te koop .
 
Bedankt voor je snelle reactie!
Zoals ik kan zien, is het van fabrieksaf al zo gemaakt zeg maar. Het is geen dofheid of smerigheid. Zit gewoon echt een groene kleur in. Kun je zelfs dat verwijderen met polijsten denk je?
 
..Als er standaard groen in zit verwerkt ... blijft het groen.

Met polijsten kan je het alleen helderder maken , niet witter/blanker.
 
Is dat bruine niet gewoon een panty voor vrouwen.. Sommige mensen vinden het leuk om die dingen over een koplamp te doen, wellicht ook je km teller.
 
Excuus voor de late reactie. Dit was helaas niet het geval @eurokit haha. Heb inmiddels een nieuw helder glas besteld en ontvangen(weliswaar uit Finland, hier niet los te verkrijgen).
 
Back
Top