Coaters + spuiters: adressen + ervaringen

Dat blok is echt niet gecoat. Die is gespoten. Er is ook een stuk gepolijst als ik het zo zie. En met coating kun je niet 2 delig spuiten zeg maar. Aangezien je de meuk niet kan afplakken.
 
Coating kun je wel afplakken, en in het topic van dat project staat ook dat het gecoat is, vandaar dat ik dat aanneem
 
Sorry bedoelde meer op 2 tone spritzen zeg maar. Maar lijkt me toch echt sterk dat dat gecoat is. Maar ja, als de eigenaar zegt dat het gecoat is zal het wel waar zijn. Vind het namelijk wat een rare kleur om gecoat te worden. Doel dus op een moeilijke kleur.
 
Gast, heb je ze ondertussen al gegoogled? Daar staat een telefoonnummer bij, dat had je al kunnen bellen ;)
De laatste keer dat ik daar was, konden ze alleen RAL kleuren (behalve de fluor kleuren) en wat metallic kleuren.
 
ik heb dus weinig zin om al die 31 pagina's af te gaan lopen zoeken he naar een perfect spuitadresje..
idee om in 1 topic per provincie coaters/spuiters neer te zetten?

OT: ik zoek ook iemand die een aerox kan spuiten :D
omgeving deventer enz.
 
Naam:
Boonzaayer
Adres:
Ysseldk 53
7381BV Klarenbeek
Telefoonnummer:
055-3660728
Provincie:
Gelderland
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Naam:
B&R Coatings
Adres:
Hoge Eng-West 20
3882 TR Putten
Telefoonnummer
0341-470777
Provincie:
Gelderland
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Naam:
Gerritsen Coating BV

Adres:
Nijverheidsstraat 44
3861 RJ Nijkerk
Telefoonnummer
033-2462036
Provincie:
Gelderland
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Naam:
NTZ Nijmegen Staalstraal En Moffelbedrijf BV
Adres:
Nijverheidsweg 34/38
6541 CM Nijmegen
Telefoonnummer:
024-3772244
Provincie:
Gelderland
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Naam:
Riepma BV Galvanotevchniek
Adres:
Aruba 15
7332 BJ Apeldoorn
Telefoonnummer:
055-5330203
Provincie:
Gelderland
 
Back
Top