G3LL FAC Member y0! 26 July 2004 #1 eeey.....k ga me citta in onderdelen verkopen....alles wat r op zit is standaard......heb ook nog een leo vinci ligge......foto's komen zo snel mogelijk!!!......maar je mag alvast beginnen met bieden!!
eeey.....k ga me citta in onderdelen verkopen....alles wat r op zit is standaard......heb ook nog een leo vinci ligge......foto's komen zo snel mogelijk!!!......maar je mag alvast beginnen met bieden!!
J Jafrano Well-Known Member 27 July 2004 #3 Wat moet je voor het frame,linker langekap (zwart?) en veren als ze nog mooi zijn?
G3LL FAC Member y0! 30 July 2004 #4 V.R.T. said: wat moet je voor je blok hebben? Click to expand... 20 Exc. mag je m hebbe
G3LL FAC Member y0! 30 July 2004 #5 Pol tuning said: Wat moet je voor het frame,linker langekap (zwart?) en veren als ze nog mooi zijn? Click to expand... 50 exc. voor alles mag je t meejnemen.....
Pol tuning said: Wat moet je voor het frame,linker langekap (zwart?) en veren als ze nog mooi zijn? Click to expand... 50 exc. voor alles mag je t meejnemen.....
J Jafrano Well-Known Member 30 July 2004 #6 Ik woon in groningen en jij in purmerend :X kom je misschien nog richting groningen ? Anders verzenden.. kun je eve kijken hoeveel kg dat in totaal weegt dan?
Ik woon in groningen en jij in purmerend :X kom je misschien nog richting groningen ? Anders verzenden.. kun je eve kijken hoeveel kg dat in totaal weegt dan?
G3LL FAC Member y0! 30 July 2004 #8 Mensen voeg me maar toe op msn dat zal stuk makkelijker gaan ....... gell_17@hotmail.com