citta heeft af en toe vermogen

rickwebloq

New Member
ik heb pas een citta gekocht, liep netjes maar wilde hem wat harder laten lopen. 65cc gekocht blok gereviseerd en inlaten uitgeveild naar 13mm en 13/13 dellorto carb erop. ook heb ik de keering vervangen en de pakkingen. blokje weer in elkaar en testen natuurlijk. nu liep hij heel slecht en wilde hij eigenlijk niet aan. later na heel wat lopen was hij eindelijk aan en kwam hij slecht op vermogen. nouja ff zachtjes rond gereden en ineens begon hij hard te trekken en had hij zijn vermogen maar dat viel na 100 meter weer weg. na slecht starten ging hij weer aan en was er weinig vermogen. uitlaat knalt af en toe en na een knal uit de uitlaat kwam hij ineens weer op gang en ging hij weer hard vooruit. maar eigenlijk na het gasloslaten was het weer weg. nu heb ik echt geen idee wat het is?? het is een elektrisch carter groter gemaakt voor een 65cc cilinder. met sproeiertje 66 en 13/13 carb en opgeveilde inlaten.
 
Advertisement - register to remove this

Elektrisch Carter?
Opgeveilde inlaten?
een citta heeft tegenwoordig ook een elektrisch carter met een cdi ipv contactpuntjes. inlaat van de carter kan je opveilen naar 13mm als je een 13/13 carb hebt voor extra trekkracht en power
Post automatically merged:

een citta heeft tegenwoordig ook een elektrisch carter met een cdi ipv contactpuntjes. inlaat van de carter kan je opveilen naar 13mm als je een 13/13 carb hebt voor extra trekkracht en power
anders heeft de 13/13 carb eigenlijk geen nut
 
Back
Top