Circlipjes?

Status
Not open for further replies.

SpeedRox1337

Well-Known Member
Zit dit circlipje goed op deze manier?

[ir]http://i27.tinypic.com/167qkb9.jpg[/ir]

Of moet hij zo verschoven worden dat ie met de dichte kant langs dat inkepingkje loopt? Of maakt dat niks uit?

T gaat om een Speed zuiger btw..

en tijdens t monteren van de cilinder (Speed 7) kwam ik erachter dat ik naast de 3 voetpakkingen, ook nog een ronde zwarte pakking over heb. Klopt dat? of vergeet ik ergens een pakking?
 
Advertisement - register to remove this

die circlip zit wel goed, als je circlips met haakjes gebruikt dan moet de opening altijd naar beneden. ze zijn er op die manier nog nooit uit geschoten bij mij.

dat je voetpakingen over houd is normaal, zolang je sqwis maar goed staat, en hoe groot is die ronde pakking die je over houd?

1 ring ( meestal groen ) is voor je binnen kop

1 grote ring ( meestal zwart ) is voor je buiten kop

1 kleine dikke ring ( kan groen en zwart zijn ) die moet op de bougie schacht van je binnen kop.
 
okey circlipjes is duidelijk :) wat een klote werk om die erin te krijgen :S

Squish wordt zaterdag afgesteld.

Over de pakkingen:

De groene ronde pakking zit tussen de binnenste kop en de cilinder, dan nog een dikke rood/oranje pakking om de "bougieschacht" zeg maar, en nog een rode wat langere pakking om de rand van de buitenkop.

Ik hou dus een zwarte ronde pakking over die dezelfde maat heeft als de groene.
 
Je heb de Zuiger goed beschadigd met er in stoppen zie ik :X

Maar goed niks ernstigs.

Ik denk zelf dat het geen reet uitmaakt hoe je ze er in stopt... net alsof die clipje op de zelfde plek blijven bij 13 a 14 k :p
 
als je gewoon een punt tangetje gebruikt moet het een fluitje van een cent zijn, ik had ze er zo op zitten bij mijn cilinder. gewoon vantevoren inknijpen en dan rustig er in leggen als het ware, tangetje eraf en woppa.. ze zitten geklemd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top