Cillinder vervangen 4t e5 injectie

Samdebam

New Member
Hallo beste mensen,
ik wil graag mijn kymco super 8r 4 t 50cc e5 injectie opvoeren ik ben van plan om een snelgas hendel erop te doen en een cilinderkit (90cc) en andere rolletjes.
want er is mij vertelt dat ik dan zo heel erg goed mij scooter zou kunnen opvoeren met deze onderdelen alleen heb ik geen flauw idee welke cilinder kit ik zou moeten kopen en welke rolletjes en welke snelgas hendel en nergens anders op het internet kon ik iets vinden over mijn scooter omdat hij best recent is uitgekomen en er word nergens aangegeven welk motorblok hij heeft en welke kymco hetzelfde blok heeft zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen? of weet iemand hoe ik hem uberhaupt veel beter opvoer? ik ben wel van plan om max 500 euro uit te geven
MVG Sam
 
Advertisement - register to remove this

Vraagjes aan @Samdebam ,

  • Hoe weet die ECU, die oa de injectie regelt, dat jij ipv een 50cc er een 90cc opgeschroefd hebt?
  • Hoeveel kmpu denk je te winnen met een snelgas?
 
Vraagjes aan @Samdebam ,

  • Hoe weet die ECU, die oa de injectie regelt, dat jij ipv een 50cc er een 90cc opgeschroefd hebt?
  • Hoeveel kmpu denk je te winnen met een snelgas?
Ik heb er nog niks opgeschroefd en ik weet ook niet wat een ecu is en hoe die heet daarom vraag ik het ik heb er nouwelijks verstand van.
Post automatically merged:

Vraagjes aan @Samdebam ,

  • Hoe weet die ECU, die oa de injectie regelt, dat jij ipv een 50cc er een 90cc opgeschroefd hebt?
  • Hoeveel kmpu denk je te winnen met een snelgas?
Bedoel je de injectie code?

alk1-e15 is dat​

 
Ik heb er nog niks opgeschroefd en ik weet ook niet wat een ecu is en hoe die heet daarom vraag ik het ik heb er nouwelijks verstand van.
Post automatically merged:


Bedoel je de injectie code?

alk1-e15 is dat​


Met alle respect ga sowieso niet zelf aan deze scooter prutsen hier zit nog garantie op en ten tweede als je niet weet wat een ecu is of wat injectie betekend laat het iemand met kennis en ervaring doen die kunnen je ook adviseren wat je het beste kan doen.
 
Back
Top