This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cillinder aansluitingen vraag

• Thread starter Thread starter db_
  • Start date Start date

db_

Active Member
Goedenavond, ik ben bezig met een 70cc polini corsa monteren op een aerox blok, nu weet ik alleen niet hoe ik alles precies moet aansluiten. Ik kan hier geen informatie over vinden en het staat zelfs niet in de handleiding. Ik hoop dus dat iemand mijn vragen kan beantwoorden:

Welke aansluiting is de ingang van het koelwater, de groen omcirkelde aansluiting, de paars omcirkelde aansluiting, of maakt het niet uit welke de in/uitgang word?
Waar dient het blauw omcirkelde 'aansluiting/gat' voor en wat doe ik hiermee?

Carburateur verwarming sluit ik niet aan, lus ik op elkaar door.

Als er meer informatie nodig is laat het weten!

Oke bedankt, en wat als ik geen sensor heb?
Post automatically merged:

Bout erin draaien? Ik kan het niet zo open laten denk ik.

Nee daar moet je wel een boutje in draaien maar pas op dit is geen metrisch draad volgens mij.
Ik denk dat je bij een wildkamp gaat slagen om hier een juist boutje voor te vinden.

Is conische draad. Kan je niet zomaar een moertje in draaien. Nieuwe sensor kost ook de wereld niet. Schermpje kan je ook wel goedkoop regelen. Wel mooi om je temp te zien natuurlijk. Of een oude/kapotte sensor regelen als "dopje".

Er zal wel een boutje te vinden zijn als je echt wil, maar de sensor zelf is waarschijnlijk makkelijker en goedkoper te vinden.

Bedankt voor alle informatie, ik ga inderdaad een sensor met schermpje bestellen.