cilinderke

Ruud

heeft een SP :S
mwoah aardige uitlaatpoort dacht ik zo
smile.gif


1.jpg


2.jpg


3.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Gave muis ja!!

Wat is dat voor grijs ding ervoor??

Weg ermee!

Mooie muis man!

SvR

[This message has been edited by Sjoerdyo (edited 10 October 2000).]
 
Me heeft ook z'n muis, die rolen best wel M$ intelly eye, en er zit dus een laser in, en geen muisbal
smile.gif
En ruud wat voor groothoeklens heb je wel niet gebruikt
wink.gif


Nee, ff serieus, mooie cilin, ik ben benieuwd naar de prestaties, voor het geld mag ie beter wel goed presteren
smile.gif
 
Ziet er wel gaaf uit. Alleen waarom maken ze die dingen bij de voet tussen de spoelkanalen niet gewoon scherp. Ik vind als je zoveel geld uitgeeft aan een cilinder dat ze dat wel ff mooi mogen afwerken!
 
BEGINNEN ZE OVER ME MUIS TE ZEUREN, sjees
smile.gif


maaruh werkt nix op laser hoor.. is gewoon een rode led met een optical sensor erbij die de bewegingen registreerd....

en ja dat is DE hebo
smile.gif
 
een laser voor de leken, is wel kick als je in het donker aan het quaken bent, zie je opeens soms z'n rooie stip op beeldscherm
 
Ik heb hem ook die muis! Best wel fijn alleen een beetje te groot voor Quake III!
smile.gif

Mijn cilinder komt deze week ook van de tuner. Ik zal ook ff met mijn webcam fotoos ervan maken!
ps: je kan ze gewoon met HTML taal erop zetten neem ik aan???
 
muis heb ik ook.......werkt wel flex.... zo'n K*T balletje wordt veel te glad op den duur......... dan reageert ie niet echt meer
 
jeeez al dat gezeur over muizen en html.. we worden toch geen comouternerds hier he.. damn!!!!!!!!
maar laat die foto's van al die mooie cilindertjes maar komen,.,.
 
ik wou net zeggen.

computernerd als je denkt dat [_b]....[_/b] HTML codes zijn, ben je niet goed bezig.

ik wil wel ff de computer nerd uit gaan hangen maar html is met van die < > </ > haken shit.
 
Back
Top